AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Så en video der en mann spurte mange jenter om sex på gata, noen sa ja noen sa nei. Hva om jeg gjør det samma? hva om den kvinnen jeg spør om begynner å skrike? Anonymous poster hash: 05f98...6c7 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Medmindre du tilbyr betaling tror jeg ikke det er ulovlig i Norge, men hvem vet hvilke paragrafer og regler som lurker i dypet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Nja, det er ikke ulovlig å spørre fremmede om ting, men det kan anses som trakasering så det går på hva dama/mannen synes om spørsmålet. Hvis politiet får nyss om at du går rundt og spør om sex så får du nok beskjed om å kutte ut 1 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jo, sex på gata er ulovlig. Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (..) hva om den kvinnen jeg spør om begynner å skrike? Da må du nesten tolke hvordan skrikinga er. Kvinner reagerer så forskjellige under sex så er ikke godt å gi noe generelle svar på dette. Men i utgangspunktet er vel et kvinnehyl under akten vanligvis et godt tegn. Pass bare på at skrikinga ikke tiltrekker for mye oppmerksomhet fra eventuelle forbipasserende. Tenker siden dere tross alt skal ha sex på gata.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Spør noen av jentene som kommer ut fra SATS. Hvis du overlever hører jeg gjerne fra deg. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 SATS-jentene burde vel ikke være så dødelige. Jeg hadde nok heller stått utenfor den døra enn utenfor et kampsportsenter... 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 I utgangspunktet er det ingen lov mot å spørre fremmede om de vil ha sex med deg. Samtidig vil det nok kunne anses å være plagsom oppførsel, om du gjør det mot mange nok. For sammenligning er ikke tigging ulovlig, men oppsøkende og plagsom tigging kan være det. Om du tigger etter penger eller sex er nok ikke det vesentligste. Man får tro at politiet etter hvert blir tilkalt, og noterer personalia på deg, rynker pannen, og gir deg et pålegg om å gå bort, og ikke fortsette med å spørre fremmede om sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå