Harald Brombach (digi.no) Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ubuntu legger ned mobilsatsingen og omdiskutert brukergrensesnitt Lenke til kommentar
Huseby Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Syntes jeg faktisk er synd, Unity var langt i fra modent når det kom, i likhet med gnome 3. Men med årene som har gått så er faktisk Unity blitt favoritten min, og jeg har brukt de fleste alternativer. 3 Lenke til kommentar
quantum Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 synd, da står vi på en måte igjen med windows ... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 synd, da står vi på en måte igjen med windows ...Fordi? 1 Lenke til kommentar
quantum Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 synd, da står vi på en måte igjen med windows ...Fordi? Fordi det er det eneste OS'et med GUI som er ment for ulike formfaktorer og hybrid-devicer, tror jeg? Hvordan funker Gnome eller KDE med touch? Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Kjipt siden dette har vært eneste réelle konkurrenten til Windows 10 systemet :\ Bare så synd ingen store produsenter åpnet øynene og turte satse. Vi trenger flere aktører enn google, ms og apple, og samsungs Tizen holder ikke mål Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Hvordan funker Gnome eller KDE med touch? Gnome 3 ble vel lansert på peak touchscreen hypebølgen, så litt av idéen bak designet til Gnome 3 var jo touch. Endret 6. april 2017 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg er ikke spesielt lei meg for at de går bort fra Unity, fordi Gnome og KDE er glimrende alternativer. Men jeg synes det er trist at de drar ut pluggen for telefonsatsingen. De to-tre lukkede alternativene går meg på nervene alle sammen. Selv om Ubuntu phone hadde uhyre liten markedsandel mener jeg det var riktig å satse der. Ubuntu phone bør kunne ta stadig større jafs av markedet ettersom alternativene blir en stadig verre. 5 Lenke til kommentar
timeshift Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Som forventet med åpen kildekode så har allerede 2 grupper utviklere tatt stafettpinnen videre og forket Unity 8. — Unity8org. Disse utviklerne planlegger å migrere Unity 8 til Wayland— UBports team is keeping Unity 8 alive for mobile devices 1 Lenke til kommentar
janhoy Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Fordi det er det eneste OS'et med GUI som er ment for ulike formfaktorer og hybrid-devicer, tror jeg? Hvordan funker Gnome eller KDE med touch? Hvem har sagt at Windows kommer til å lykkes med hybrid-satsningen? Ingen ting tyder på det akkurat nå... Lenke til kommentar
quantum Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Fordi det er det eneste OS'et med GUI som er ment for ulike formfaktorer og hybrid-devicer, tror jeg? Hvordan funker Gnome eller KDE med touch? Hvem har sagt at Windows kommer til å lykkes med hybrid-satsningen? Ingen ting tyder på det akkurat nå... Hvor står det at de har lykkes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå