Smedsrud Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ble fjernlåst av produsenten.Etter at han la ut en dårlig anmeldelse sluttet smartporten hans å fungere Lenke til kommentar
Populært innlegg Vice Skrevet 6. april 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. april 2017 Ganske beskrivende for hvor ekstremt sårbare slike produkter er. Men at tom. produsenten selv misbruker dem er helt latterlig og avskyelig. Håper dette "Garadget"-firmaet havner rett på konkurshaugen. 32 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Å ha en internett-tilkoblet garasjeport er vel ca ett hakk mer nyttig enn å ha en app for å skylle ned toalettet. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bento Skrevet 6. april 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. april 2017 Og svaret fra grunderen viser hvor dårlig impulskontroll han har.... Et sånt svar kan ikke ende med annet enn katastrofe for han og selskapet hans. Hva hadde han forventet at skulle skje? "Takk for god support, endrer til 5 stjerner!" 13 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 De utga også hans enhetsID? Dette lukter det saftig advokatmat av. 7 Lenke til kommentar
R1200CL Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Vel, det ser ut som der ikke finnes en enste positiv kommentar om dette produktet på Amazon heller. https://www.amazon.com/dp/B01KUZ2JPS God ide forresten. Har en nabo som ofte glemmer å lukke porten, og dermed er det full tilgang til min garasje også. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Vel, det ser ut som der ikke finnes en enste positiv kommentar om dette produktet på Amazon heller. https://www.amazon.com/dp/B01KUZ2JPS God ide forresten. Har en nabo som ofte glemmer å lukke porten, og dermed er det full tilgang til min garasje også. Tja, har faktisk 61% fem stjerner, men derimot også 20% én stjerne. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg kan tenke meg lite jeg vil ha mindre på nett via en nyoppstartet grunderbedrift, enn tilgang til bilene og utstyret mitt. Det er jo å be om at folk med uærlige hensikter skal komme og forsyne seg. 4 Lenke til kommentar
CWH Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg kan tenke meg lite jeg vil ha mindre på nett via en nyoppstartet grunderbedrift, enn tilgang til bilene og utstyret mitt. Det er jo å be om at folk med uærlige hensikter skal komme og forsyne seg. Folk er forskjellige. De fleste private garasjer jeg har sett ville det tatt noen sekunder å bryte seg inn i. De stopper nok impuls-tjuveri. Om en tjuv hacker seg inn eller har fysisk verktøy, inn kommer han uansett. Så da går jeg heller for hva som er enklest for meg å bruke i hverdagen. 6 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Helt genial måte å sikre seg 100% kundetilfredshet på. Eksempel til etterfølgelse. Kunder er noe herk. 3 Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Han fikk jo beskjed om å returnere den og skulle få pengene tilbake så ser ikke helt problemet med at den ble deaktivert da. I tillegg klarte han jo ikke å få den til å fungere. Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Han fikk jo beskjed om å returnere den og skulle få pengene tilbake så ser ikke helt problemet med at den ble deaktivert da. I tillegg klarte han jo ikke å få den til å fungere. Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys... Så om produsenten av mobilen din skrur den av permament og nekter deg å bruke den så synes du det er helt ok? For alt du vet kan denne personen i ettertid ha kostet seg på flere tusen i teknisk support for å få satt opp enheten skikkelig, og så stenger produsenten enheten av. Hvordan vil du løse det? Endret 6. april 2017 av Slettet-jDflNq 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Han fikk jo beskjed om å returnere den og skulle få pengene tilbake så ser ikke helt problemet med at den ble deaktivert da. I tillegg klarte han jo ikke å få den til å fungere. Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys... Det er ganske lett å se problemet i mine øyne. Og dette illustrerer godt problemet med å stole på andres server, det kan bli trøbbel også uten dårlig intensjoner fra produsent. AtW 8 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Bra at idioten ble straffet. Når du ikke orker å åpne porten selv så er dette vel fortjent. Håper kona hans flytter ut. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Han fikk jo beskjed om å returnere den og skulle få pengene tilbake så ser ikke helt problemet med at den ble deaktivert da. I tillegg klarte han jo ikke å få den til å fungere. Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys... Det er jo ikke relevant. Hvis mobilen ikke funker skikkelig, men kan utføre de viktigste oppgavene, og man skriver en negativ anmeldelse så har produsenten rett til å deaktivere den frem til den er sendt tilbake? Da står man brått uten telefon midt i skauen i 25 minus grader akkurat da bilen begynner å brenne. Det er jo heeeeeelt innafor.... Hva hvis man vil beholde produktet i vente på en softwareupdate? 4 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Å ha en internett-tilkoblet garasjeport er vel ca ett hakk mer nyttig enn å ha en app for å skylle ned toalettet. og den vitsen fløy rett over hodet ditt? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Og media kaster seg over og setter produsenten i negativt lys... Her er det vel først og fremst produsenten som har satt seg i et negativt lys... 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 6. april 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. april 2017 Bra at idioten ble straffet. Når du ikke orker å åpne porten selv så er dette vel fortjent. Håper kona hans flytter ut. slike kommentarer er noe av det som gjør Internett kjipt. AtW 13 Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 "In particular, there's a huge amount of trust involved in having something that can open your doors. When incidents like this happen, it makes it even harder to get these kind of products into people's homes. This was a very ill-advised move." - Ben Wood, CCS 1 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Å ha en internett-tilkoblet garasjeport er vel ca ett hakk mer nyttig enn å ha en app for å skylle ned toalettet. Tja. Jeg kunne godt tenkt meg en indikator på telefonen på om garasjeporten var åpen eller ei (som jeg har på dørene mine). Det er greit i det jeg skal legge meg, så slipper jeg å gå ut for å se om porten er åpen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå