Sexylubb1 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Har en bedrift som driver med nettsalg lov til å kreve at retur/reklamasjon blir tatt i fysiske butikker? Er det rimelig å forvente at bedriften dekker kostnader en har ved å møte opp ved en fysisk butikk? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Vært en sak om det her inne der kunden "vant", han fikk kompensasjon for turene frem og tilbake til butikken i form av rabatt. Tviler på at de kan kreve at reklamasjon/retur blir tatt i fysiske butikker, det høres hvertfall ikke logisk ut i mitt hode at de kan kreve det. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Vil nok si hvis du kan sette det som krav burde du dekke ulempen kundene får som følge av det? Er vel egentlig forbudt å nekte folk å betale med kontanter, foreløpig. Så ville tro samme gjelder ved retur, men du kan jo si de som sender er ansvarlig hvis det de sender går i stykker ved frakt. Men ofte små levrandører leier vel lager hos posten eller andre, såkalt postboks eller ligdene. Typisk cdon\dustinhome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå