Gå til innhold

SE P800 og ekstra minne

Blib

Anbefalte innlegg

God telefon, for all del. Men dersom du har tenkt å bruke den til mp3, så skal du vite at den bare kan spille av sangene i mono. Dersom du stiller noenlunde krav til kvalitet når du hører på musikk, så bør du ikke forvente noe av denne telefonen. En kamerat har kjøpt telefonen og han er mildt sagt meget skuffet over monolyden :( Men ellers er telefonen meget god.

Selv holder jeg en knapp på P900, men den er jo beregnet for helt annen bruk enn N6600.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
o_O Hvor kan så PRO-brikkene brukes da?

Eneste produktet jeg har sett som støtter DUO PRO kortene er et Micro MV digitalt videokamera. Det er beregnet for bittesmå kameraer og lignende, men det er underfundig at det ikke er lagt inn støtte for det i P900. Hadde vel ikke sjokkert meg om det kommer en software oppdatering med støtte for det, men det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Hvis dere søker litt på nettet står det i en pressemelding fra SE at P800/P900 skal få 512mb kort.Det er noen beta tester også.Hvis man skal lagre mye musikk er det bare å ha flere kort.De skifter man på 3 sekund,Ikke som på Nokia at man må dele telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...