pemagn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Noen som har hørt om WoH? Jeg har hørt at de er utrolig gode. Spesielt PuggY og Sjinsjilla. Er det noen som har spilt mot dem? Lenke til kommentar
darker Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 søkte litt rundt og fant bare en eldre nederlandsk klan med samme navn. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg finner heller ingenting Lenke til kommentar
pemagn Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har hørt at de har skiftet navn til X2k. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Har aldri hørt om noen av dem, og jeg pleier å holde meg oppdatert. NoA er derimot en ny klan som inneholder 3 norske, Men de flyttet til USA for å trene der. Har lest om dem, og siden det bare er erfarne "1337" spillere, så kan det bli interessant og se hvordan det går... Endret 15. desember 2003 av Cyanide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå