Adrax Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Hvorfor Gabriel? Foretrekker heller Mertesacker for å være ærlig, uten å vite om han enda har føtter.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Hvorfor Gabriel? Foretrekker heller Mertesacker for å være ærlig, uten å vite om han enda har føtter.. Mertesacker er søppel. Derfor Gabriel. Jeg hadde foretrukket Holding over dem begge. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Bellerin med årets frekkeste tunnel så langt! Der ble han min favorittpsiller på Arsenal. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Greit at Coquelin får seg en pause. Håper Elneny viser god figur i kveld, slik at Coquelin blir værende på benken. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Bellerin med årets frekkeste tunnel så langt! Der ble han min favorittpsiller på Arsenal. Var vel Xhaka? Noen andre som merker presset fra Arsenal? Mister de ballen går de i direkte spurt for å vinne ballen tilbake. Det lover i det minste bra. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Dermed er han min favorittspiller! Må innrømme at jeg så ikke på skjermen med under et halvt øye. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Dermed er han min favorittspiller! Må innrømme at jeg så ikke på skjermen med under et halvt øye. Hvis du er i tvil neste gang er Bellerin spilleren med mopedbart og Lille My frisyre. 4 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Skulle vært straffe. Gult i stedet... Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 La oss håpe dømingen blir bedre utover. (Kortet er selvfølgelig fortjent, unødvendig, men fortjent.) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 zzZzZzzZzzzzZZZZzzzz... Fy faen så kjedelig det er å se dette laget spille. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Med tap her er det 3 poeng ned til nedrykk. Begynner å haste for oss. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Begynte å ligne på noe mot slutten av omgangen. Fortsette der i andre så kan det gå veien. Dommeren er sjokkerende svak, men lite nytt i det dessverre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Med tap her er det 3 poeng ned til nedrykk. Begynner å haste for oss.Dette går fint. Arsenal er maks tannløse. Har skapt nada. Lurer på når Arsenal skal klare å bryte ned et forsvar. Pasninger på tverrs 40 meter fra mål i 45 minutter. Snoooork. Forutsigbart og veldig lett å forsvare seg mot. Endret 5. april 2017 av Benbjo Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Ozil. Den gjorde godt tenker jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Mesut?! Nå har jeg sett det også! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Randolph er fittedårlig. Kanskje fjerde gangen han slipper inn et sånt mål hvor han tror det kommer et touch som aldri kommer. 5te tapet på rad, 3 poeng ned til nedrykk. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) THEO!! EDIT: Alexis til Özil til Walcott. Alle tre kan forsvinne i sommer. Takk skal du faen meg ha, Wenger! Endret 5. april 2017 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå