nor50 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg kjøpte en Galaxy S7 Edge fra dem. Det viser seg at det er en tysk, og ikke en skandinavisk variant. Jeg kjøpte mobilen for å bruke WiFi tale, da det er kritisk med signaler her. Men denne telefonen har IKKE WiFi-tale, og det jeg nå har opplevd med kundeservice er til å ta livet av folk med! Telefoner og mailer blir misforstått, vridd og vendt på. Sånn jeg forstår det er firmaet i Sverige, og det er bare kundekonsulent i Norge som ikke forstår noen ting og ikke har svar på noen ting. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Bruk angreretten, har du ikke fått angrerettsskjema så blir to uker angrerett utvidet. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Det er over den fristen. Måtte jo vente til 7.0 kom med å finne ut at den manglet WiFi tale. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Du kan bruke reklamasjonsretten. Selv om de er svensk må de forholde seg til Norsk lovgivning siden de henvender seg til Norske kunder. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Det er over den fristen. 12 måneder? (Hvis du ikke fikk angrerettsskjema.) Endret 5. april 2017 av mobile999 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Bestilt 6/2 i år så for sent å bruke angrerett. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Ja, og du fikk angrerettsskjemaet? Er det forresten ikke bare å flashe skandinavisk firmware på den? 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Støttes. Tror nok også det bare er å flashe firmware. Hardware er nok neppe det som struper WIFI-båndene tillgjengelig. Det er mest fornuftig for en produsent å standardisere brikkene for å kunne ha fleksibilitet med software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå