Gjest medlem-329093 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg lurer på å slå til på tilbud på iphone men lurer på om 16GB virkelig er nok til å oppgradere OS fra 9 til nåværende og eventuelt fremtidige oppdateringer. Noen som vet? Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 http://bfy.tw/B3rx Og, det kommer selvfølgelig ann på hvor mye plass du alt bruker på telefonen. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Apple har oftere oppgraderinger enn andre. Så det er nok for lite ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Det holder, men 16 GB er uansett veldig lite lagringsplass. Det går forresten rykter om at 5C og 5S ikke vil få de nyeste oppdateringene av iOS. Edit: her er jeg uenig med meg selv, for 5Cen jeg har på jobb er oppgradert til 10.3.1 og har bare 8 GB minne. Endret 5. april 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Hehe ok Hmmm... sikler på iphone 7 256GB men er den litt liten med 4,7 tommer skjerm? Har en telefon med 5,1 tommer skjerm nå. Noen som vet når neste gang DNB gir rabatt på elektrobutikker ved bruk av mastercard fra DNB forresten? Tom Bäcker: Hvordan har du fått til det? Redigert: Jeg sendte <SUPERTILBUD> til 04800 så neste gang de har kampanje ved bruk av mastercard får jeg SMS fra DNB Endret 5. april 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Ikkeno' problem. Det er tydelig at prosessoren i 5C er kraftig nok til å trekke 10.3.1, og da oppdateringen lå klar, var det bare å installere. Dette er en telefon som jeg bare snakker i, og jeg har ingen erfaring fra tunge spill eller apper. Jeg er usikker på hvor mye minne OS bruker, men jeg har vel en 4 eller 5 GB tilgjengelig. Hvis du har en 5,1 tommers skjerm idag, kan jeg garantere at 4,7 blir lite. Du venner deg fort til størrelsen på 7 plus, og når du har gjort det, er det ingen vei tilbake. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Ikkeno' problem. Det er tydelig at prosessoren i 5C er kraftig nok til å trekke 10.3.1, og da oppdateringen lå klar, var det bare å installere. Dette er en telefon som jeg bare snakker i, og jeg har ingen erfaring fra tunge spill eller apper. Jeg er usikker på hvor mye minne OS bruker, men jeg har vel en 4 eller 5 GB tilgjengelig. Hvis du har en 5,1 tommers skjerm idag, kan jeg garantere at 4,7 blir lite. Du venner deg fort til størrelsen på 7 plus, og når du har gjort det, er det ingen vei tilbake. Ok. Hehe, nå er jeg ett steg nærmere å trenge ny smarttelefon, eller reservetelefon ihvertfall, for fra i dag har jeg bare EN smarttelefon... (og en Nokia c2-05 skyvetelefon uten smartfunksjoner.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 16 GB er plass nok så sant du ikke har lagringplassen fylt opp med ting du ikke kan slette. Må du ha 10 gb med bilder og musikk der hele tiden, så blir plassen litt knapp, men det er jo slike ting det går an å overføre til PC eller fra PC ved behov. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 16 GB er plass nok så sant du ikke har lagringplassen fylt opp med ting du ikke kan slette. Må du ha 10 gb med bilder og musikk der hele tiden, så blir plassen litt knapp, men det er jo slike ting det går an å overføre til PC eller fra PC ved behov. Ok Jeg har nesten ingen bilder lagret på mobilen min nå, tar nesten ikke bilder i det hele tatt. Musikk har jeg heller ikke lagret. Men litt kjipt at iphone ikke kan ta minnekort da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå