Silver55 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Har klart å søle brus på mitt mekaniske tastatur HyperX Alloy FPS Har prøvd å skylle det bort med vann og varmt vann men knappene er fremdeles klissete. Så jeg lurte på om noen vet om noe jeg kan bruke som er mer effektivt enn vann? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Du kan prøve Q-tips og ta av tastene og rense godt. Det kan redde tastaturet, ellers er det bare å kaste. Sukker på feil plass er aldri en god ting. Du trenger bare vann for å løse opp sukker andre stoffer kan være skadelige om materialene ikke tåler dem. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Tastatur tåler, hvis de er laget slik som mine, omtrent alt av væskesøl så lenge det ikke kommer inn i kontrollerkortet. Demonter hele skiten og vask med alkohol eller vann, lettere med alkohol, og skru sammen. Lenke til kommentar
Silver55 Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Tastatur tåler, hvis de er laget slik som mine, omtrent alt av væskesøl så lenge det ikke kommer inn i kontrollerkortet. Demonter hele skiten og vask med alkohol eller vann, lettere med alkohol, og skru sammen. Hva mener du med alkohol? Regner med jeg ikke skal tømme på med Whisky eller Cognac Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Tastatur tåler, hvis de er laget slik som mine, omtrent alt av væskesøl så lenge det ikke kommer inn i kontrollerkortet. Demonter hele skiten og vask med alkohol eller vann, lettere med alkohol, og skru sammen.Hva mener du med alkohol? Regner med jeg ikke skal tømme på med Whisky eller Cognac Ren alkohol er nok bedre. Som hjemmebrent/rødsprit eller vodka. Lenke til kommentar
Silver55 Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Tastatur tåler, hvis de er laget slik som mine, omtrent alt av væskesøl så lenge det ikke kommer inn i kontrollerkortet. Demonter hele skiten og vask med alkohol eller vann, lettere med alkohol, og skru sammen.Hva mener du med alkohol? Regner med jeg ikke skal tømme på med Whisky eller Cognac Ren alkohol er nok bedre. Som hjemmebrent/rødsprit eller vodka. Takk takk skal prøve på det! Akkurat hjemmebrent kan bli litt vanskelig å få tak i Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Denne; https://www.apotek1.no/produkter/antibac-instrumentdesinfeksjon-95-750ml-906129p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå