Emsal Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Det er to skjermer jeg har sett for meg X34 og Samsung sin C34F791. Ulempen med Samsung sin er at den ikke har G-sync da, men den har kanskje bedre bilde? Føler også at X34 begynner å dra litt på åra, den er jo over 1 år gammel. Hvor lenge må jeg vente før det kommer et VA panel med Quantum Dot og muligens HDR? Jeg er ikke så flink på sånn som dere kanskje ser. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 C34 er en knallskjerm, har 2 stk på jobb, noe av det beste jeg har testet Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Men vil ikke Samsung sin være bedre med tanken på bilde? Er det eneste som drar X34 over Samsungen G-sync? Var veldig lite aktivitet her så gikk for magefølelsen og valgte å bestille X34A ^^ Endret 5. april 2017 av Emsal Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Men vil ikke Samsung sin være bedre med tanken på bilde? Er det eneste som drar X34 over Samsungen G-sync? Var veldig lite aktivitet her så gikk for magefølelsen og valgte å bestille X34A ^^ Lurt valg, om du skal spille dataspill Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 6. april 2017 Forfatter Del Skrevet 6. april 2017 Men vil ikke Samsung sin være bedre med tanken på bilde? Er det eneste som drar X34 over Samsungen G-sync? Var veldig lite aktivitet her så gikk for magefølelsen og valgte å bestille X34A ^^ Lurt valg, om du skal spille dataspill Skal vel brukes til det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå