Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) sharp gx 20? tror det er det den heter! når kommer den?? var det ikke den som skulle ha 320*240 piksler oppløsing på skjermen? eller var det en annen? Endret 4. desember 2003 av chosebakken Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kommer vel ikke til Norge, men den selges allerede i Tyskland og England f. eks. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sharp GX20 skal vel gå ann å få tak i sverige nå også, eller? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Joda i Sverige også... Alle land som har Vodafone selger vel den... Tragisk at Norge ikke har Vodafone Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 noen som har en side over hvor du kan få kjøpt en slik tlf? hvordan er gx 10 i forhold? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvorfor er det tragisk at Norge ikke har vodafone? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 eh, med vodafone kommer det også mye godt som fks. gx20 GOD JUL (uansett om vi mangler vodafone) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, og du MÅ ha abonnement. Ser ikke på det som veldig positivt. Dessuten, jeg klarer meg bra uten vodafone, og vil jeg ha den telefonen så kan jeg alltids bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 skjønner du ikke logikken? hvis et mobilselskap kommer med abbenomang med de bra'e telefonene, så vil også resten av markedet før eller siden følge etter... mao. da vil vi kunne få kjøpt de her i norge også UTEN abbenomang Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ikke vær så sikker på det kamerat. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, og du MÅ ha abonnement. Ser ikke på det som veldig positivt. Dessuten, jeg klarer meg bra uten vodafone, og vil jeg ha den telefonen så kan jeg alltids bestille fra utlandet. Det er iallefall bedre å ha sjansen til å kjøpe mobiler som gx20 med abbonement enn å ikke kunne kjøpe disse mobilene i det hele tatt Kanskje ikke du har tenkt deg abbonement med det første, men det er andre som kanskje kunne tenkt seg dette Og som remerser sier så blir det jo større sjanse får at andre følger dem og begynner å selge disse UTEN abbonement. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Og igjen siemens:-) jeg snakket for meg sjøl, og ikke andre. Og jeg har ikke tenkt meg abonnement i det hele tatt. Jeg holder meg til kontantkort. Og som jeg sa. Ikke vær så sikker på det. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du må innrømme at hvis norge får vodafone så øker sjansen noen % for at andre vil importere de samme, kule telefonene, og bare det at sjansen øker er vell ikke så negativt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvorfor skal jeg innrømme noe jeg ikke har helt trua på? Eller rettere sagt ikke trua på? Og jeg tror heller ikke at vodafone kommer hit til norge med det første. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) nei vell Eulogy der (også) er vi uenige Endret 4. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Syns det er litt dumt, fordi det er garantert flere telefoner som er låst til Vodafone, og da får man heller ikke kjøpt de i Norge... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Folk må jo få lov å synes at vi skulle hatt vodafone her i norge uten at du Eulogy kommer inn å protesterer!! God jul. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 du tenker på VODAFONE versjonene du.... men nesten alle kommer i "vanlig " versjon.... Vodafone versjonene kommer ofte tidligere (for å kapre kunder) og senere kommer de vanlige versjonene... dette skjer visnokk igjennom avtaler med mobilfabrikantene ! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) det det handler om er at Vodafone "tvinger" produsentene til å lage mobiler til dem m/språket... og når først de er i salgs igjennom vodafone, m/språket; hvorfor ikke selge de? de blir jo "importert" alikevel!!! det handler om å slå 23 fluer i én smekk!! edit: mente selvsagt 2 fluer i én smekk...! God jul! Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sitter faktisk i england nå, og har siklet på Gx 20 i noen dager her. vurderer å kjøpe med en med meg hjem til norge. Den er låst til Vodafone, men for £20 låser Vodafone opp den og den kan dermed brukes med norske simkort. Ganske dyr £399, men fy f... for en vanvittig skjerm!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå