Gå til innhold

Sharp gx 20

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, og du MÅ ha abonnement. Ser ikke på det som veldig positivt. Dessuten, jeg klarer meg bra uten vodafone, og vil jeg ha den telefonen så kan jeg alltids bestille fra utlandet.

Det er iallefall bedre å ha sjansen til å kjøpe mobiler som gx20 med abbonement enn å ikke kunne kjøpe disse mobilene i det hele tatt ;) Kanskje ikke du har tenkt deg abbonement med det første, men det er andre som kanskje kunne tenkt seg dette :)

Og som remerser sier så blir det jo større sjanse får at andre følger dem og begynner å selge disse UTEN abbonement.

Lenke til kommentar

det det handler om er at Vodafone "tvinger" produsentene til å lage mobiler til dem m/språket... og når først de er i salgs igjennom vodafone, m/språket; hvorfor ikke selge de? de blir jo "importert" alikevel!!!

det handler om å slå 23 fluer i én smekk!!

edit: mente selvsagt 2 fluer i én smekk...!

God jul! :xmas:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Sitter faktisk i england nå, og har siklet på Gx 20 i noen dager her. vurderer å kjøpe med en med meg hjem til norge. Den er låst til Vodafone, men for £20 låser Vodafone opp den og den kan dermed brukes med norske simkort. Ganske dyr £399, men fy f... for en vanvittig skjerm!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...