Son Goku Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har problemer med Divx! Jeg vil se Dragonball gt på Divx og da kommer en beskjed opp som sier at ikke divx støtter lyden på filmen og at man man må laste ned en ny codec også står det at det er at filen inkulderer audio data: tag 353 som ikke støttes (det er det samme med alle seriene). Det går greit å se videoene men det er ikke lyd! Takk for alle svar Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 har du sjekket med Gspot hvilken kodek som blir brukt til lyd? Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Har gjort det og det står at det er tre som funker: ->Windows media audio ->Windows meida audio decoder ->WMA audio decoder DMO Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg kan ikke så mye med programme men tror denne brukes til lyd: ->divx (same as wma) (0x0161) DivX Networks Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 har du windows mediaplayer 9 installert? hmm, har aldri vært borti divxvideo spleiset med wma, vet ikke om det går an engang faktisk Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Er det ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 du trenger da mest sannsynlig windows media player 9 for å få spilt av lyden Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) WMA skal windows mediaplayer klare. Har du testet med noen DVDplayere? Du kan jo prøve disse sidene: www.dvdrhelp.com www.doom9.org Endret 4. desember 2003 av Arve28 Lenke til kommentar
Son Goku Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Tusen takk for alle svarene ! Jeg fikk det til etter og ha lastet ned Windowsmediapalyer 9! Hadde bare version 8. Det var feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå