Skatteflyktning Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Velkomment til 1984 http://www.dagbladet.no/nyheter/pst-far-kritikk-hadde-38-avlyttede-telefonsamtaler-mellom-leger-og-pasienter-og-advokater-og-klienter/67461682 BM: Man skal selvsagt ikke trekke sluttningen av dette innlegget at Politiet i andre land driver på med slikt. For Politiet i andre land oppfører seg ikke som politiet i Norge, de har helt andre lover, annen kultur, etc. Dette bare som bemerkning til de som eventuellt vil trekke sluttningen at jeg med dette innlegget prøver å sværte Politiet i andre land, for det Politiet i Norge driver med. Endret 5. april 2017 av Skatteflyktning 3 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Nei, det er ikke alle andre land forunt å ha ett EOS organ som kontrollerer etterettningstjenesten på vegne av folket, og her fikk vi bekreftet at tilsynet fungerer i praksis. Det er heller ikke alle stater forunt å ha en etterettningstjeneste og nasjonale sikkerhetsmyndigheter som legger seg langflate og offentlig beklager når feilen først har skjedd. Så når en sak både har positive og negative sider, så anbefaler jeg for egen psykiske helse å fokusere på det positive aspektet, sånn generelt Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Tja, nå ble jeg plutselig bekymret fordi det er lite blest omkring korrupsjonen i Norge ... jeg kan bare trekke den konklusjonen at kontrollapparatet ikke fungerer som det skal. Dette i motsettning til i SørKorea, Brasil, SørAfrika, og en lang rekke andre land der det er korrupsjonsavsløringer omtrent hver eneste dag. Endret 5. april 2017 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Er din onkel politi? Jeg har en som var lensmann. 2 Lenke til kommentar
BillaryClinton Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 NSM får kritikk for å på uriktig grunnlag - etter utvalgets syn - nektet en person sikkerhetsklarering fordi vedkommende vedgikk å ha brukt cannabis i utlandet. Når Jens Stoltenberg selv har erkjent å ha røyket cannabis og fått innvilget sikkerhetsklarering, så bør det være ugyldig avvisningsgrunn for andre også. Eller er det tidsbegrenset kanskje? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Moderatormelding Minner på at persondiskusjon/personangrep ikke er tillatt. 3 innlegg ble slettet.Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Det eneste tipset jeg har, er å ta opp alle slike konfidensielle samtaler selv. En god app er Voicerecorder. Da har man bevis på alt mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå