Moosehead Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hentet fra: http://www.ati.com/gitg/promotions/hl2offer/single.html You can use the activation key from your Half-Life® 2 coupon to download the Valve Premier Pack from Steam, Valve's broadband delivery mechanism, free of charge, or can order the Valve Premier Pack from ATI. Half-Life® 2 will be available via Steam the same day it is available at retail. Videre hentet fra: Until Half-Life® 2 is available at retail, Valve and ATI are offering the Valve Premier Pack free, which includes the games: Half-Life, Counter Strike, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Half-Life®: Opposing Force and Ricochet. This is a limited time bonus offer that expires once Half-Life® 2 is available. Wow, det betyr at du også kan laste ned denne samlingen gratis, sikkert som et "plaster på såret" for at HL2 ikke er ferdig enda. (Gjelder bare inntil HL2 er sluppet). Nå har jo sikkert mange disse spillene allerede, men jeg har rotet vekk min HalfLife, så nå kan jeg laste den ned gratis. (Har nemlig nettopp kjøpt 9600XT ). Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 er den 30. april 2004, og jeg tror det er stor sannsynlighet for at de klarer den fristen (kjenner noen i Valve). mm..den har jeg hørt før.. Releasedate til valve.skulle det ikke først komme ut først 30sep.før noen fikk tak i det(hakkere)og senere til jul. er jo bare og se på andre spilltitler til valve,er jo 1-2 år forsinket. den beta som "tilfeldig" kom ut på netet var jo bare ca 1/3 ferdig. er ikke så sikker på hl2 kommer i april.. men neste år,ja sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå