sussss Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Dejligt med forår syd på :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Ja, vi vet jo at Danmark står med brede bøge. Men her er det jo hvitveisen som dominerer hva dere nå kaller denne blomsten i Danmark som også i Norge er et vårtegn sammen med sin blå slektning. Her holder jeg en knapp på V1. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Her likte jeg best blomsterteppe i v2 Mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Vakkert med disse vårblomstene. Favoritten er hvitveisen, så V1 var lekkert, ja! 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. april 2017 Forfatter Del Skrevet 7. april 2017 Ja, vi vet jo at Danmark står med brede bøge. Men her er det jo hvitveisen som dominerer hva dere nå kaller denne blomsten i Danmark som også i Norge er et vårtegn sammen med sin blå slektning. Her holder jeg en knapp på V1. Roar Hej Roar I Danmark hedder de Annemoner de hvide blomster...takker Hilsen Suss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Nydelige bilder med det vakre blomsterteppet . Likte også v2 best . Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Snart har vi hvitveisen her i Norge også, men Danmark ligger nok foran oss der. Vakkert blomsterbilde mot den kraftige trestammen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg