Gå til innhold

har spilt diablo 3 på ps4 siste dagene, vet ikke helt om jeg er fornøyd

Gjest

Anbefalte innlegg

har riktig nok spilt bare igjennom "normal" vanskelighetsgrad, men det var absolutt ingen motstand.

1 gang opplevde jeg å måtte bruke healing potion, og da var det fordi det var boss fight og jeg fulgte ikke med

selve levling systemet er jo kanskje direkte lite inspirerende. etter level 30 eller noe, så var det ikke vits å tweake på skillsene. ikke gir økt level nødvendigvis bedre karakter. så levlingen opplevdes nesten meningsløs. 

fikk også nesten alltid "gull" tekst utsyr ( tror det er rare eller legend) i loot. "orange" loot kom også ofte.

ingen som spiller online heller, ingen servere å finne lol

spilte d1 og d2 i sin tid, og må si blizzard har bommet her altså

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dropp campaign mode hvertfall (må vel kanskje spille gjennom én gang for å unlocke adventure mode?).

Det er i adventure mode det er gøy. Og som nevnt blir det ikke ordentlig fett før etter lvl 70.

Du bør også sjekke ut class-builds på f.eks diablofans.com for å prøve ulike skill-oppsett etc.

Du bør også spille multiplayer og ikke alene, samt muligens lese deg litt opp om spillets ulike funksjoner, vanskelighetsgradssystem og spillmoduser.

Vet ikke om T13 er tilgjengelig på PS4, men for PC er hvertfall vanskelighetsgradene satt opp slik:

Normal - Hard - Expert - Master - Torment -> Torment har igjen 13 stigende vanskelighetsgrader fra T1 til T13.

Utover T13 har man også Greater Rifts som har uendelig skalerbarhet og det blir til slutt så vanskelig at det er umulig å fullføre.

Lenke til kommentar

Path of Exile er elendig på alle måter for en PS4-bruker når det er dette som er temaet. Du kunne like gjerne foreslått å kjøpe en hest som løsningsalternativ.

Jeg la fra meg Diablo 3 for lenge siden med mange av de samme tankene som deg, men mange av de jeg spilte med spiller dette fortsatt, og de sier det er på grunn av bl.a. Adventure Mode / Lvl 70 som nevnt over her. Prøv det først før du gir deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min personlig mening er at Diablo serien har tapt seg voldsomt.

Fra å være et spill som kunne være svært underholdende både i single player til multiplayer (db1) har det blitt stadig mer og mer fokusert på MP og dermed har man mistet mer og mer gleden av at noen skills man kunne oppnå i spillet virkelig kicket butt..

Lenke til kommentar

Spillet er elendig på alle punkter.foreslår at du spiller path of exile i steden hvis du har pc.

Brain requirement må også til, det er ikke helt default på dagens systemer.

f9s, når jeg spilte d3 så var det moar like:

523a46fc86f0440c67695a2d24b1568f.jpg

og error lotto, der man nesten alltid vant 37 :|

M8tcT.jpg

Lenke til kommentar

hva er greia med spillet etter level 70? er level 50 nå

litt drit å måtte levle helt til level 70 før spillet blir bra

Hvis du synes spillet er så dårlig tror jeg neppe du endrer mening etter lvl 70. Etter lvl 70 endres måten man går opp i lvl ved å innføre paragon levels. Personlig likte jeg å spille gjennom story, og har gjort det et par ganger, men nå spiller jeg kun adventure. Får hjelp av noen kompiser med mer tid enn meg til å booste lvl iblant. Spillet er også helt klart mer gøy med flere synes jeg. Har du ingen du kjenner som spiller kan du alltids hoppe inn i spill med randoms. Funker det og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...