Leif Olsson Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Kids tree Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Artig å se hvor like bildene er samtidig som de er veldig forskjellige. Det hadde vært ekstra fint hvis bildet ditt hadde vært helt symetrisk...synes nå jeg da.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Artig å se hvor like bildene er samtidig som de er veldig forskjellige. Det hadde vært ekstra fint hvis bildet ditt hadde vært helt symetrisk...synes nå jeg da.. Takk før ikke helt " symetrisk " kommentar Jeg bli av disse fargerike trær Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Kunst fra barnehender formoder jeg. For å ta opp tråden fra Helene så kanskje minst luft til venstre og mest til høyre til tross for at Lady H vil ha det midtstilt. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Fargerike og fine barnetegninger! Alltid artig å se slikt! Symmetri er nevnt, men ikke glemt... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Her vher det mye symmetri, synes det er artig med barnas fargerike kunst, og ikke så viktig då med symmetri Så hva det sagt Takk før hyggelige kommentarer Roar og Svein Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg