TheIsak Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Hei Tenker å sette 70 cc på sykkelen min, og lurte på om det er mulig å ha 70 cc og bruke politiknappen/turtall-sperra til å få mopeden til å gå i 45 km/t hvis man blir sotte på vogna? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Disse er så godt kjent nå at jeg tror det vil bli vanskelig. Lenke til kommentar
smergel Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Men allikevel er det noen som vet hvordan man monterer slik poltiknapp? Jeg har blodtrimmet mopeden min nå diskré med teimpotte, trimgasser, sterkere veiv og 80 CC sylinder så jeg hadde satt veldig stor pris på noen gode råd ?? Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Et godt råd er å heller begynne sparingen til (lett) motorsykkel. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Ganske sikker på at du skal koble den på tenningsboksen. Kjøp en sånn med fjernkontroll, så finner de ingen knapper. Statens Vegvesen er ikke dumme, så du blir nok sendt på visning uansett. Endret 18. april 2017 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå