Gå til innhold

Regnvær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Etter alt regnet i vinter hadde det vært en fin avveksling med snø og noen kuldegrader .

Men her på vestlandet er ikke det noe alternativ .

Men det ble et nydelig bilde ut av regnværet .

Alec

Lenke til kommentar

Ja, rart med det.

Selv folk som har forbannet snøen hele vinteren skal til fjells og lage snøskred i påsken enda så seint den kommer i år.

Hadde det ikke vært for regnet ville du aldri fått dette bildet vættø.

Som forbedring foreslår jeg vekk med gråborden til høyre og deretter 2 mm beskjæring oppe for å fjerne det pittelille lyse feltet til høyre for da blir kuttet på diagonalen bedre og spenningen føles litt bedre.

Det siste kan du scrolle opp, dekke til og vurdere sjøl.

Roar

Lenke til kommentar

Øs, pøs og mere regn. Kreativt værbilde! Ellers legger jeg merke til mk.3 av kameraet:-). Mvh Gunnar

Er nok fortsatt mk II, og det naturlige er nok å hoppe over III og begynne rett på IV, hvis den da ikke hadde vært så dyr.

Lenke til kommentar

Det er denne stilen vi kjører i Ålesund også for tiden,håper intenst på at det regner fra seg før påske og at det muligens kommer ned som snø i fjellet.

Bildet ble stilig det. :D

Det skal bli kaldere, og der har vært litt snø i dag. Regnet er fint for en kortere periode, sånn at vinduene blir rene til sommeren. Det er mye snø nordpå fortsatt, heldigvis.

Lenke til kommentar

Takk for alle kommentarer. Autofokus bet forresten ikke på disse dråpene, og jeg har irritert meg litt over at fokus

kanskje skulle vært 5 cm nærmere, og i kombinasjon med enda mindre blender. Tenkte jeg skulle ha med den greia til høyre for å ha noe å "lime" rekkverket fast i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...