AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Bruker en epilepsi medisin som gir mye tåkete syn. Vil denne bivirkningen bli borte etterhvert? Jeg kan ikke slutte med denne medisinen. Anonymous poster hash: d424c...712 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Dette blir skrevet ut av en lege regner jeg med. Ta kontakt med denne legen. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) I og med at det er bivirkning ifra medisin så ville jeg ikke vært så bekymret om jeg var deg. Hadde dette vært lyn ifra klar himmel hadde jeg bedt deg ta turen til legevakt umiddelbart. Men rette instans her er fastlege som Gavekort sier.EDIT: Hva heter medisinen du tar? Endret 4. april 2017 av misanthrope Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 I og med at det er bivirkning ifra medisin så ville jeg ikke vært så bekymret om jeg var deg. Hadde dette vært lyn ifra klar himmel hadde jeg bedt deg ta turen til legevakt umiddelbart. Men rette instans her er fastlege som Gavekort sier. EDIT: Hva heter medisinen du tar? Ingen av dere svarer på spørsmålet. Blir denne bivirkning borte? Anonymous poster hash: d424c...712 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Vi vet ikke hvilken medisin du tar. Jeg har ikke lyst til å stå som garanti på at dette er normalt, og det tror jeg ikke noen andre lekmenn forumbrukere har lyst til heller. Du går på reseptmedisiner, som implisitt betyr at du skal ha tilgang til en lege. Oppdager du bivirkninger du ikke vet om så bør du ta kontakt med legen som skrev ut disse medisinene. 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Som Gavekort sier, det er umulig for oss å si uten å vite mer. Slå opp medikamentet i Felleskatalogen og se hva den sier. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 I og med at det er bivirkning ifra medisin så ville jeg ikke vært så bekymret om jeg var deg. Hadde dette vært lyn ifra klar himmel hadde jeg bedt deg ta turen til legevakt umiddelbart. Men rette instans her er fastlege som Gavekort sier. EDIT: Hva heter medisinen du tar? Ingen av dere svarer på spørsmålet. Blir denne bivirkning borte? Anonymous poster hash: d424c...712 Jeg kan i alle fall svar for deg da jeg har brukt litt forskjellige medisiner for epilepsi : *Fikk selv tåkesyn / rutesyn av noen tabletter ( husker ikke i farta hva navnet var på tablettene ) , det gikk ikke over etter 2 uker så jeg byttet disse ut med Orfiril long depotkapsler som fungerer helt greit for min del. Informasjonen om hvilken medisin du tok og som ga deg tåkesyn kan derimot være til hjelp for å gi deg et bedre svar. 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Tåkesyn er hvertfall en vanlig bivirkning som pleier å gå over ved bruk av blandt annet blodtrykksmedisiner, diabetesmedisiner og antidepressiva, så det er vel ikke så overraskende om epilepsimedisiner skulle kunne forårsake det også. Men vi trenger å vite hva den heter og hvor lenge du har gått på den. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 https://helsenorge.no/legemidler/meld-bivirkninger-pa-internett Anonymous poster hash: a29c7...2d8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå