Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oslo bdsm cafe. Sjans for sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utgangspunktet ditt er fullstendig feil.

Sjansen er større for at du finner noen som vil dominere deg enn om du hadde gått på en random bar.

Men sjansen for å få seg noe er ikke stort større enn en vanlig bar. Har du snakketøyet i orden og ikke ser ut som en burugle så øker sjansen dramatisk. Bare ikke tro at alle BDSM-ere som går på cafetreff er ute etter noe der og da. Vi er mennesker vi også.

Gå på slike treff. Bli kjent med kinky folk. BDSM-ere er ikke kåte knullemaskiner som kun tenker på BDSM og/eller sex. Men det er på slike steder du blir kjent med folk som har denne interressen.

Se på det på denne måten: Av de du blir kjent med vil X % være på utkikk etter noe mer enn bare bekjentskap. Denne prosenten er konstant. Velger du å gå inn i et slikt miljø så blir du kjent med folk. X % vil fortsatt være interresert i mer enn bare bekjentskap. Vil du at de du eventuelt har sjans skal være interrsert i BDSM, eller bare vanilje? Hvis det første så sørg for å bli kjent med BDSM-ere. Og det gjør du på slike treff.

Den største feilen jeg ser er at folk tror at ved å gå på et cafetreff eller bli kjent med en BDSM-er så er de garantert å få det de ønsker. Det er ikke slik. Alt slikt handler om kjemi. Men det er klart det at sannsynligheten for å møte noen som ønsker det samme er større på BDSM Café enn på McDonalds.

Alt jeg kan si er at jeg anbefaler deg å gå på BDSM Café, men ikke forvent deg noe. Ikke med en gang hvertfall. Det er BDSM-café, ikke swingers-café.

Gå. Bli kjent med folk. Så kommer kanskje drømmepartneren etterhvert.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hei

Som L4r5 skriver over, Oslo BDSM sine kafekvelder, eller fester er ikke noe swinger klubb. Oslo BDSM er en foreninge med lokaler hvor likesinnede kan møtes, bli kjent og ha det hyggelig, men også ett sted å potensielt leke om man møter noen eller har fast partner.På slike kvelder så kommer en god miks av kvinner og menn i alle aldre fra 18år eller høyere. De fleste kommer for det sosiale og bli kjent, som også L4r5 skriver:

Alt jeg kan si er at jeg anbefaler deg å gå på BDSM Café, men ikke forvent deg noe. Ikke med en gang hvertfall. Det er BDSM-café, ikke swingers-café.
Gå. Bli kjent med folk. Så kommer kanskje drømmepartneren etterhvert. 

Det kan hende man treffer en som man matcher med på første forsøk, eller så kan det hende at det tar noen flere. Men bare det å komme inn i miljøet og vanke på flere treff/kafe/fest kvelder så øker sjansen for å finne en potensiell lekepartner.

Om det er spørsmål så ta evt å send meg PM så svarer jeg. Jeg mangeårig medlem av SMil Norge og Oslo BDSM, helt tilbake til 1998 hvor jeg tråkket mine første skritt inn i SMil Norge sine lokaler på Grønland. Er også moderator på www.smil-norge.no + er også på fetlife. Bruker Zimon som nick på de to sidene også.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...