Fotoskrulla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Refleksjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Troede lige det var fra Japan af..lignede sådanne en bygning af en slags...flot ser det ud vh Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Troede lige det var fra Japan af..lignede sådanne en bygning af en slags...flot ser det ud vh Suss Litt stor omvei å stikke innom Japan på vei til jobb.. Ja, det er et smukt sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Nydelige rfleksjoner . Stille vann som sammen med det duse lyset gir en fredfyllt stemning . Det ser for meg ut til å være gråvær/overskyet , noe som av mange regnes for å være dett beste lyset å fotografere i Dette bildet er et fint eksempel på det . Liker dette svært godt . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Nydelige rfleksjoner . Stille vann som sammen med det duse lyset gir en fredfyllt stemning . Det ser for meg ut til å være gråvær/overskyet , noe som av mange regnes for å være dett beste lyset å fotografere i Dette bildet er et fint eksempel på det . Liker dette svært godt . Alec Dette er tatt tidlig på morgenen og jeg hadde håpet på noen lave solstråler, men det fikk jeg ikke. Noen dager før var det fantastisk stemning med tåke og lav sol, men snuppa hadde ikke med seg kamera da...grrr.. Tusen takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Er det brillene mine eller var damen ørlite ustø på handa? Hvis det siste er tilfelle anbefaler jeg ørlite skjerping. Skulle det første være tilfelle så kan jeg nevne at øyenlegen har anbefalt meg å vente med brillebytte til etter en grå stær operasjon. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Helt ok både lys og motiv inkl speilingen. Tror bildet er skarpest i venstre del, i tilfelle kamera har dreid litt under eksponering. Virker forresten bildestabilisator når koblet på Sony-hus? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Er det brillene mine eller var damen ørlite ustø på handa? Hvis det siste er tilfelle anbefaler jeg ørlite skjerping. Skulle det første være tilfelle så kan jeg nevne at øyenlegen har anbefalt meg å vente med brillebytte til etter en grå stær operasjon. Roar Jeg er litt ustø på handa er jeg redd og grå stær har visst forvillet seg inn på øynene mine også, jeg ser dårligere og dårligere...det er så kjipt.. Må man betale forslik operasjon selv skal tro? Det er nok litt bilderedigeringens "feil" også at det synes litt uskarpt tror jeg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Helt ok både lys og motiv inkl speilingen. Tror bildet er skarpest i venstre del, i tilfelle kamera har dreid litt under eksponering. Virker forresten bildestabilisator når koblet på Sony-hus? Bildestabilisator står på, men om den virker?...I dont know..Hvordan vet man det? (dumt spørsmål sikkert ) Autofokusen virker i hvert fall på dette objektivet, men mulig jeg stilte manuelt..jeg tror kanskje det. Jeg brukte jo ikke stativ, har sjelden tid til å bale med sånt, dessuten stod jeg ute på ei flytebrygge så store vitsen var det vel ikke uansett. Med dette objektivet blir det hele litt tungt å holde stødig synes jeg. (må nok trene mer styrke på armene) Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Helt ok både lys og motiv inkl speilingen. Tror bildet er skarpest i venstre del, i tilfelle kamera har dreid litt under eksponering. Virker forresten bildestabilisator når koblet på Sony-hus? Bildestabilisator står på, men om den virker?...I dont know..Hvordan vet man det? (dumt spørsmål sikkert ) Autofokusen virker i hvert fall på dette objektivet, men mulig jeg stilte manuelt..jeg tror kanskje det. Jeg brukte jo ikke stativ, har sjelden tid til å bale med sånt, dessuten stod jeg ute på ei flytebrygge så store vitsen var det vel ikke uansett. Med dette objektivet blir det hele litt tungt å holde stødig synes jeg. (må nok trene mer styrke på armene) Du ser når du trykker uløserknappen på kameraet halvveis ned om ristingen opphører. Hvis den opphører fungerer bildestabiliseringen. Hva som fungerer og ikke fungerer avhenger nok også av hvilken adapter som brukes. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Helt ok både lys og motiv inkl speilingen. Tror bildet er skarpest i venstre del, i tilfelle kamera har dreid litt under eksponering. Virker forresten bildestabilisator når koblet på Sony-hus?Bildestabilisator står på, men om den virker?...I dont know..Hvordan vet man det? (dumt spørsmål sikkert ) Autofokusen virker i hvert fall på dette objektivet, men mulig jeg stilte manuelt..jeg tror kanskje det. Jeg brukte jo ikke stativ, har sjelden tid til å bale med sånt, dessuten stod jeg ute på ei flytebrygge så store vitsen var det vel ikke uansett. Med dette objektivet blir det hele litt tungt å holde stødig synes jeg. (må nok trene mer styrke på armene) Du ser når du trykker uløserknappen på kameraet halvveis ned om ristingen opphører. Hvis den opphører fungerer bildestabiliseringen. Hva som fungerer og ikke fungerer avhenger nok også av hvilken adapter som brukes. Det blir kanskje ikke helt sånn på speilløst, men hvis du sjekker i den elektroniske søkeren og bryter på objektivet først av og deretter på vil du garantert se forskjell hvis det fungerer. Altså bildet i søkeren slutter å riste når stabilisering er slått på og fungerer. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Troede lige det var fra Japan af..lignede sådanne en bygning af en slags...flot ser det ud vh Suss Litt stor omvei å stikke innom Japan på vei til jobb..Ja, det er et smukt sted. Ja det har du ret i ..laaaaaaaaang vej på vej hjem fra job af :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg