tacomodo Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Ahhhhhhhhhhhhh Endelig ferdig! Jeg synes spillet var kult i begynnelsen, men fy ****** så lei jeg er nå. Alt for lite baner og variasjon. Teit slutt forsåvidt. Vanskeligste løpet i spillet var circuit med 7 latterlige runder. Etter det gikk alt på første forsøk (foruten drag da). Lenke til kommentar
mr x Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har kommer til ca level 90-92,men synes det er litt vanskelig nå.. virker som disse småbilene(framhjulsdrift)golf og peugeot 206 er beste bilene iallefall i svingene(går ikke så mye ut med bakenden)selv om toppfarten ikke er like stor som honda og nissan. bytte bare biler når det er drag... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvis dere klarer å ikke kjøre banene uten å krasje fortjener dere ikke å vinne Man taper for mye tid på slikt. Går greit å "sleike litt på autovernet" men ren tryning har jo ikke noe i et billøp å gjøre. Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Når dere snakker om at dere har flere biler hvordan kan man ha flere om gangen? Jeg har bare muligheten til å trade in bilen min... med pengetap... lite tap men men... Savner en Garage å lagre biler i... Det er det eneste som mangler i spillet.... Så kunne du hatt en bil til drag, S2000, og en med bra handling til svingete baner ol... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Får bare tradet vi oxo, noen ganger med tap, noen ganger med gevinst Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Når dere runder spillet kan man lagre flere biler. Det som er synd er at disse ikke kan få de unike oppgraderingene. unik NOS og unik ECU er helt nødvendig for å henge med i Drag online. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er i samme posisjon. Går ikke ann å vinne, selv på easy. Hvordan er det da på hard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå