tacomodo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg blir så forbanna på NFSU! Jeg hater circuit! Er det noen som har noe tips? Selv om man kjører på easy og man kjører helt perfekt i lang lang tid og aldri ser noe til motstanderene så tar de deg igjen når du bare bulker borti kanten og suser forbi deg og blir helt umulig å ta igjen. Og man skal liksom kjøre 7 runder! Er ranket som nr. 2 eller 3 nå og har for det meste spilt på hard med Skylinern Og alle de der "rigga" stedene hvor kræsj er umulig å unngå"#%"#& (ikke i circuit) Jeg kommer til å knuse tastaturet og musa om jeg ikke runner det snart. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe, enig.. Tastaturet mitt synger på siste vers.. catch up systemet har sine positive og negative sider.. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 lool Du har misforstått. Poenget er å sladde mest mulig. Du har kanskje merket at når du sladder så telles det opp en del poeng? Vel det er antall poeng som avgjør plasseringen din Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tror ikke d var drifting han snakket om her du! Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Enig jeg hater også circuit, det som gjelder er å spare nitrousen til slutt, for du tar igjen de andre uansett i løpet a racet, så bruk nitrousen når du kan få deg et forsprang som holder inn til mål. Men på de siste løpene der klarer man nesten ikke ta de igjen etter å ha kræsja, men hvis de kræsjer er de rett bak deg en halv runde senere, og det er så sinnsykt irriternede. Som sagt hater jeg circuit, drag og drift er mye råere. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hæ?? går det ann å tape? hmm, prøve når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 bruk en dårligere bil. Hehe, skulle rankes som nr 3, helt umulig å få til med mx7 men med mx5 gikk det greit. Du må huske at desto raskere bil du har, dess raskere bil har de og da må du kjøre feilfritt. Noe som er vanskelig når du kjører i 270-280. kommet til 92/111 med mx5. Untatt på drag da... da blir den for dårlig Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det visste jeg ikke, det må prøves. Litt mer action når det går fort da, men utrolig bittert å kræsje 100 m før mål og bli slått. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 bruk en dårligere bil. Hehe, skulle rankes som nr 3, helt umulig å få til med mx7 men med mx5 gikk det greit. Du må huske at desto raskere bil du har, dess raskere bil har de og da må du kjøre feilfritt. Noe som er vanskelig når du kjører i 270-280. kommet til 92/111 med mx5. Untatt på drag da... da blir den for dårlig for meg er det helt motsatt. brukte Civic'en lenge, helt til jeg begynte å tape, bytta til noe bedre, og alt gikk bra...weird? Lenke til kommentar
darker Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 har også holdt meg til litt "dårligere" biler. f.eks. acura rsx'en. Husker ikke hvilken bil jeg har som er best nå, men.. den er ikke 100% å kjøre med, skal for lite til før den går en litt annen vei enn planlagt gitt. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Skal teste å bytte bil når jeg kommer hjem. Bare håper tastaturet klarer holde seg inntil jeg blir ferdig med spillet. Tipset om å spare nitro til slutt... Joda, nitro er bra men hjelper ikke så mye på svingete baner. Et kræsj og WROOOM de er forbi Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ' date='04/12/2003 : 11:01'] lool Du har misforstått. Poenget er å sladde mest mulig. Du har kanskje merket at når du sladder så telles det opp en del poeng? Vel det er antall poeng som avgjør plasseringen din Lool! DU har misforstått!! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Så, altså om jeg tar meg tid, sladder gjennom alle svingene, hopper mye og tar mange snarveier så kommer jeg på første plass selv om jeg kom sist i mål? Hæ? Endret 4. desember 2003 av tacomodo Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, de verste Circuit-banene uten tvil er Chinatown, flyplass-banen og den banen med den veldig lange bakgate-strekningen. Brukte vel en 3-4 timer på å komme gjennom flyplass-banen og Chinatown. Jeg pleide alltid å svi all nitroen i begynnelsen for å få en god start (brukte nesten ikke nitro ute i løpet) for å få en god start, samt hele tiden bruke "dirty tricks" mot motstanderne når de kommer for nær (f.eks presse dem inn i andre biler, vegger o.l) og kartlegge og utnytte de områdene av banen der dataen sløser mye tid. Brukte heller ikke snarveiene så altfor mye (man sparer ikke SÅ mye tid) - f.eks den skateboard-halfpipen på flyplass-banen er livsfarlig. Og jeg var heller ikke redd for å bruke bremsen rett før alle 90-graders svingene. Likte da mye bedre Sprint (bra at 110 og 111 er det), Drag og Drift. Fant også ut at Nissan Skyline var en stor skuffelse på alle områder, og at både RX7 og Mitsubishi Lancer var mye bedre biler (spilte gjennom de 10 siste banene med sistnevnte bil). Men selv om jeg kom gjennom spillet, har jeg fremdeles ikke fått låst opp alle vinylene og bilbladene - hva må gjøres her? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skaffe deg fler rep points, det er kun mengden av rep points som avgjør hvilke vinyls osv du låser opp.... Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 er ikke circuit den lille banen som er så glatt da??? Mulig jeg er på gjordet, men den jeg tenker på så er hvertfall det poenget.. Uansett, har ikke no problem med å klare oppgavene jeg så; @ you Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 løp nr. 112 er sprint.. gled deg til det. Klarte det på første forsøk på medium, med snitt fart på 230km/t. Tror aldri jeg har kjørt så bra, synd det ikke går å spare på replays)= Lenke til kommentar
Bubbadoo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Argh...lei av spillet allerede...arcademøkk. Og altfor mange riskokere... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Heli enig. circuit suger. 6 laps eller 7 som den siste, de første går greit, men det er alltid et eller annet som du crasher i. AI kjører jo perfekt, tar umulige svinger rundt trafikken osv. (syntes jeg da,) Men de 2 siste sprint banen var jo altfor lette, jeg trodde det skulle bli jobb jeg. Men dro jo fra som bare det. ledet med 6-7 sek hele tiden. Morro med wide body kit, det virker som den forbedrer handling? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Syns slutten på spillet er fæl! Driver å sliter med baner med 6 og 7 laps der hver runde må gå feilfritt, så møter man Eddie som har vært omtalt som den uovervinnelige gjennom hele spillet. Jeg for min del feide forbi den gjøken og rullatorskylinen hans _lett_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå