krussedull Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Kanskje et dumt spørsmål, men kan jeg installere GTA V på D: i stedet for C: OS-disken? Det er ikke nok plass på C:. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Får du ikke opp spørsmål om hvor du vil legge spillet da du installerer det da? Eller er det via Steam eller noe? Steam spill legges jo der Steam er installert, eller der du har valgt å legge Steam spillene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Kanskje et dumt spørsmål, men kan jeg installere GTA V på D: i stedet for C: OS-disken? Det er ikke nok plass på C:. På forhånd takk for svar. Ja. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg har både Steam og spillene til Steam installert på F: disken. Origin spillene er installert på E: disken. Lenke til kommentar
krussedull Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Takker og bukker for svar. Spillet er på DVD, hvis det har noe å si? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Niks, ikke i det hele tatt. Hvis du vil, kan du jo prøve Steam Mover som i teorien kan flytte alle Steam spillene til en annen disk. Jeg har brukt den selv, og funket fint. Du kan også titte litt på denne siden hos Steam. Endret 4. april 2017 av Chavalito Lenke til kommentar
krussedull Skrevet 22. april 2017 Forfatter Del Skrevet 22. april 2017 Litt seint oppfølgingsspørsmål, men kan man avinstallere spillet som normalt (via kontrollpanel) når man installerer på D: i stedet for OS-disken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå