flabben2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har Heroes 3 + Amrageddons Blade exp , men jeg vet at det finnes en til pakke som heter The Shadow Of Death noe sånt, men jeg finner ikke en enste butikk som selger exp pakkene til Heroes 3 bare selve heroes 3 ;( Så jeg lure på om noen vet om en online butikk som selger exp pakkene til heroes, kan godt være en utenlands butikk, men en norsk hadde vært foretrukket. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 finnes ei pakke som heter Heroes of Might and Magic III complete som inneholder begge expansions, dette begynner vel å bli såpass gammelt at det ikke er mye å tjene på å kjøpe bare expansion? Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Trodde Heroes platium og complete var å få takk i nå. Det var i hvert fall i mange webbutikker for et halvt år siden, men ingen av de 4 jeg sjekket nå har. :/ Kanskje det her blitt samle objekt etter 3do's undergang. Endret 4. desember 2003 av The DiM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå