Albert Andersson Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Grønnsisik ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Gleder meg til periodene du er på lufta og presenterer fugleportretter. Forbilledlig kvalitet, rene og fine portretter. Dette intet unntak. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Det eneste som sjokkerte meg litt her var fargen.....på signaturen Ellers et fint bilde av grønnsisiken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Flott komponert , skarp , detaljert , flott lys/farger og en dus og behagelig bakgrunn . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg har vært inne her tidligere, men da jeg så den feminine signaturen gikk jeg ut igjen. Nå ser jeg at Helene også har påpekt dette, så her er vi enige :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Se nå gulner det i lundar, snart lauvast det i li - dette for å lage en liten vri på en sang jeg lørte på barneskolen tilbake på -50 tallet. Pæra fekt dette. Men jeg tror jeg ville unngått rosa signatur enda så minimalistisk den er. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Gleder meg til periodene du er på lufta og presenterer fugleportretter. Forbilledlig kvalitet, rene og fine portretter. Dette intet unntak. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for meget hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Det eneste som sjokkerte meg litt her var fargen.....på signaturen Ellers et fint bilde av grønnsisiken Hei, Helene. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - signaturen kunne muligens vært "dempet" noe ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Flott komponert , skarp , detaljert , flott lys/farger og en dus og behagelig bakgrunn . Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Jeg har vært inne her tidligere, men da jeg så den feminine signaturen gikk jeg ut igjen. Nå ser jeg at Helene også har påpekt dette, så her er vi enige :-). Mvh Gunnar Hei, Gunnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Fargen på signaturen var dels et forsøk på å "krydre" med litt mer eksotiske farger, dels et ønske om å legge litt humor inn i signaturen. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Se nå gulner det i lundar, snart lauvast det i li - dette for å lage en liten vri på en sang jeg lørte på barneskolen tilbake på -50 tallet. Pæra fekt dette. Men jeg tror jeg ville unngått rosa signatur enda så minimalistisk den er. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Jeg vil nok passe på at signaturen blir noe mindre påtrengende framover ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg