Capless Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Jeg mottok ett nytt RAM kit en uke siden, har ikke hatt problemer siden. Så problemet ser ut til å være løst Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Håper du har fikset problemet. Kjørte du mem86 testen. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Nei. PCen har vært helt stabil i en uke, noe den ikke var med de andre RAM brikkene. Så har ikke brydd meg om å kjøre RAM test Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Har du dem enda? Om du har send dem inn for sjekk. Kan og være hk ikke var kompatible med de andre brikkene. Normalt kan en bios update fikse det. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Ja, har dem enda, skal prøve å sette inn en og en av brikkene, bare for å se om PCen krasjer igjen. 24 GB er jo bedre enn 16 GB. Men, jeg mener altså at PCen krasjet når jeg testet brikkene en og en, noe som er veldig merkelig. For sannsynligheten for at begge brikkene er defekt er vel høyst usannsynlig. Komplett sendte nytt kit uten at jeg trengte å gjøre noe. Er samme RAM modell så kompatibilitet er ikke en faktor. PCen er som sagt stabil nå uansett, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå