Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dame avlyste date, avvisning?

Anbefalte innlegg

Fikk melding noen få timer før daten at det hadde dukket opp noe som var litt krise. Synes dette virket litt rart da det hun forklarte burde hun vist om tidligere, det er bare noe som skurrer. Samtidig forslo hun å ta det dagen etter istedet. Hun skrev også at det var greit hvis det ikke passet for meg. Skrev tilbake at det ikke var noe problem og at jeg skulle ringe henne dagen etter. Fikk ikke noe svar etter dette.

Vi har ikke avtalt det som en date, men det er bare meg og hun som skal treffes, så det kan være at hun er litt nervøs for at det blir kleint og har fått kalde føtter. Dama er top notch utseendemessig og hun er vandt med å få hvem hun vil. Samtidig har jeg hatt sex med bestevenninna hennes tidligere, bare sånn for å gjøre det enda mindre komplisert xD.

Hva tror dere med litt bedre erfaring? Er dette en halvhjerta avvisning? Jeg tenkte å ringe henne imorgen uansett bare for å se om det dukker opp noe nytt igjen. Isåfall tar jeg hintet. Men bryr meg egentlig ikke så mye om utfallet, gjør dette her litt for å lære.

Anonymous poster hash: 055cc...f30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun foreslo å ta det dagen etter i stedet. Da går du ut i fra det. Ring henne og avtal tidspunkt. Ikke vent for lenge. Jenter flest trenger noen timer på å gjøre seg klar før et møte med en kjekkas;)

EDIT: Friendzoned? Da må du få eskalert ila. "daten" slik at hun vet hvor du står, og vica versa. 

Endret av G27
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

"Men bryr meg egentlig ikke så mye om utfallet, gjør dette her litt for å lære." hvorfor gidder du da og hvorfor spør du her? litt dårlig gjort mot henne å ha en slik innstilling.

jenter merker hvis du genuint ikke er interressert.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

"Men bryr meg egentlig ikke så mye om utfallet, gjør dette her litt for å lære." hvorfor gidder du da og hvorfor spør du her? litt dårlig gjort mot henne å ha en slik innstilling.

jenter merker hvis du genuint ikke er interressert.

Det er ikke dårlig gjort å ha en slik innstilling. Jeg har heller ikke brydd meg nevneverdig når jeg har møtt en dame, hva er vitsen med det? Ta ting som det faller seg er mye bedre ;)

Lenke til kommentar

Var nok friendzone desverre. Eller at hun var out of my league. Men da er jeg en erfaring rikere :)

Ble ingen date i det hele tatt. Ringte henne uten å få svar. Fikk meld rett etterpå der hun skrev at hun ringer meg opp igjen. Gikk en time før jeg sendte henne meld om at vi dropper det.

Anonymous poster hash: 055cc...f30

Lenke til kommentar

Hvorfor skrev du at dere dropper det? Da har du jo i hvert fall brent broa. Så lenge du hadde ballen i hennes banehalvdel kunne du hatt overtaket dersom hun faktisk ringte deg opp igjen - og hvis ikke hun gjorde det hadde jo ikke det vært noe forskjellig fra sånn det er nå.

Her var du nok litt kjapp i avtrekkeren, men du håndterte det bra frem til du sendte den meldingen.

Anonymous poster hash: ddec9...207
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skrev ikke at vi droppet det. Jeg skrev at jeg dro uten henne.

Forskjellen er jo at hun nå ikke vet at jeg spurte henne ut. Om hun skjønte det så skjønte hun også at jeg driter i det. Som sagt har vi felles venner så vil ikke gjøre ting kleint. Finner heller noen andre.

Lenke til kommentar

Høres bare usikker ut ^^ Helt vanlig. Hvis du ikke er sikker på at dette er ei dame du vil gå for, så er det bedre å la være. Og hvis du virkelig HAR lyst til å bli bedre kjent, og hun kødder rundt som det der, så ville jeg sendt et klart signal om at "Date i morgen kl 1900 på Grand Hotel, eller ingen date!" (eksempel) .. da får du svar.

Det eneste kvinnfolka har respekt for, er mannfolk. La ho tulle rundt med småguttene om ho vil, men ikke med deg.

Lenke til kommentar

"friendzoned".... en myte menn som ikke får seg noe har skapt... er man tydelig på sine hensikter (i.e selvsikker), så er det 100% umulig å havne i noen som helst slags venne"felle". 

Hvis vennesonen er en myte, hvorfor må man være selvsikker for å unngå å havne i den? Du motsier deg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

"friendzoned".... en myte menn som ikke får seg noe har skapt... er man tydelig på sine hensikter (i.e selvsikker), så er det 100% umulig å havne i noen som helst slags venne"felle". 

Hvis vennesonen er en myte, hvorfor må man være selvsikker for å unngå å havne i den? Du motsier deg selv.

Hvis man er tydelig på sine intensjoner, så er det dristig flørt eller ingenting. Man merker i løpet av 10-30 sek om dama liker deg eller ikke. Hvis dama ikke liker deg, og du fortsetter å kjøre på, ja så kan jeg skjønne noen opplever det som at man havner i "vennefella", men det er ene og alene sin egen skyld. Dama har ikke hjerte til å avvise rått og du har ikke evne til å se at eskalering har stoppet opp. Så, hvis man er tydelig på sine hensikter, så vil man få respons på interesse eller ikke interesse, veldig raskt. Hvis man ikke tar hintet, så er man tafatt. En dame du er gira på skal aldri være usikker på om du er gira, er hun usikker på det så har du feilet. For dama, hun er med om hun liker deg, hvis hun ikke liker deg så er hun aldri med uansett hvor mye du prøver. Dating og damer er egentlig veldig enkelt sånn. 

Anonymous poster hash: ae33a...afc

Lenke til kommentar

'The friend zone' er reell for mange menn. I hovedsak for uerfarne menn som går rundt grøten og aldri tør å gjøre et fremstøt. Det som skjer da er at kvinner "ikke ser på de på den måten". Mer erfarne og selvsikre menn vil fortsatt bli avvist av kvinner, men ikke fordi de blir oppfattet som en trygg venn. Grovt sett.

Forhenværende 'nice guys' skal dessverre ofte overkompensere for sin tidligere tafatthet og kan derfor bli overdrevent aggressive og tror de må oppføre seg som et dyr rundt en kvinne. Naturligvis motivert av frykt for å bli plassert i den fryktede 'friend zone'.

Det beste er å være komfortabel med sin egen seksualitet og avslappet rundt kvinner uten å prøve for hardt. :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Denne dama det er snakk om her har jeg ikke vært intressert i tidligere fordi jeg på det tidspunktet holdt på med noen andre. Men vi omgikk hverandre som venner pga felles bekjente.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...