Gå til innhold

Morrowind: Hvordan komme i gang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aner ikke hva jeg skal gjøre på morrowind??? noen forslag??

har hørt noe om at du kan joine to hus, men hakke funnet dette ut.

Masse mer en to hus da.

hvis du ar kommet deg til Balmora, så er det flere hus der. Feks. fighters guild, mage guild og hivs guild. Hivis du går lit sørover og går over den første bro for så å følle den veien litt så kommer du til et fort, der kan du joine imperial legion.

Det er 3 grate hauses du kan joine, mot toppen av rangstigen der får du en egen borg.

Bare spør NPC folka, så finner du sikkert det meste ut.

Lenke til kommentar

du får jo et oppdrag i begynnelsen, som er hovedoppfraglinjen igjennom hele spillet.

Har du ikke fått med deg det, kan du gjerne liksågodt bare gi opp med en gang. Ikke styggt ment, men du må følge bedre med om du skal få noe utbytte av spillet.

Du skal dra til Balmora og møte en eller annen. Flere alternativer for å komme seg dertil, og flere hjelpere underveis.... (eks kontakt damen i "baren", 2 etasje i første by, hvor man kan kjøpe stasj. Ja, gjerne dårlig forklart, men jeg husker få navn.

edit_

antar at du forsatt er i begynnelsen, og bare har "hørt" dette om joining av "hus" på nett eller av venner.....

om du allerede er i Balmora, så må du rett og slett bare sette i gang, og utforske

Endret av genesis
Lenke til kommentar

sorry glemte å si at jeg er ferdi med house of hlaalu, imperial, fighter guild, ,main quest på tribunal, bloodmoon, drept almexia mens hun var med her hands, lvl 100 2 wraithguard, alle legend armor og bow, er jeg ferdi runna morrowinf

Lenke til kommentar

LOL, sikkert mer enn de fleste av oss har gjort....

vel, jeg vet det er masse ekstra utenom mainquest en kan gjøre.

Eks da jeg ble gående rundt, var det flere som trengte hjelp til diverse.

også begynnte jeg masseutryddelse, ,em det kom jeg ikke særlig langt med.

Lenke til kommentar

jepp skal gå litt rundt nå, mekka meg flyve ring nå!!! alemexia sin soul til 7,5 mill! inn i exclusive ring med constant effect, er kongerått.

har vært vampyr også!og tatt de questene! og blitt tilbake.

finner ikke så masse å gøre nå, men må prøve å få litt mer ut av dette fatasiske spillet!!! har brukt mangehundretimer og er fortsatt interessert!!

for alle dere som ikke har prøvd morrowind..... prøv det. det er kongen :thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar

Tre Hus: Telvanni, Hlaalu og Redoran.

Telvanni: Dette ligger i Byen Sadrith Mora på østkysten av Vvardenfeld (du har vel kartet, ikke på spillet. Det ekte papirkartet?)

Dette huset passer til alle som har valgt en klasse som har noe med magi å gjøre. Nightblade, Wizard, Sorcerer, osv.

Hlaalu: Har hovedkvarter i Balmora. Organisasjonen for slue kjøpmenn, assasins og tyver.

Redoran: Hovedkvarter i Ald Rhun. De passer bra om du er en kriger, paladin, archer, eller har et annet yrke som omfatter blod og slakt

Bortsett i fra disse har du:

Morag Tong (Ikke bland disse med Cammona Tong): Assasins. Du kan finne de i Arena i Vivec.

Cammona Tong: Aldri jobbet for de, men tror de er litt overalt, blant annet i Hla Oad

Thief, Fighter og Mages guild: Sier seg selv. En for hver.

Imperial Legion: Imperiets soldater på øya.

Imperial shrine, guild, et eller annet: En slags misjonærting. Mange varierte oppdrag. Du kan finne de i Ebonheart.

Dark Brotherhood: En annen assasin organisasjon. Er ikke sikker på om det går an å joine.

Det er flere men de trenger du ikke å tenke på ennå. Fortell Hvilken person du har så kan jeg hjelpe deg mer nøyaktig

Dæven! Trodde du var nybegynner.

I så fall kan du jo lete etter skipsvrak.

Endret av The_evil_blue_toad
Lenke til kommentar
LOL, sikkert mer enn de fleste av oss har gjort....

vel, jeg vet det er masse ekstra utenom mainquest en kan gjøre.

Eks da jeg ble gående rundt, var det flere som trengte hjelp til diverse.

også begynnte jeg masseutryddelse, ,em det kom jeg ikke særlig langt med.

Jeg har rundet MW pluss trib og BM. Har spillt i 1 og halvt år nå. Nådd lvl 214 med alle skills på 100 og har alle armor typene og gjort alle questene....Jeg må få meg et liv..... :blush:

Lenke til kommentar
jepp skal gå litt rundt nå, mekka meg flyve ring nå!!! alemexia sin soul til 7,5 mill! inn i exclusive ring med constant effect, er kongerått.

har vært vampyr også!og tatt de questene! og blitt tilbake.

finner ikke så masse å gøre nå, men må prøve å få litt mer ut av dette fatasiske spillet!!! har brukt mangehundretimer og er fortsatt interessert!!

for alle dere som ikke har prøvd morrowind..... prøv det. det er kongen :thumbs::thumbs:

Oi, er Alemexia siste "kjempe" (blir ikke akkurat siste, menmen)?

Og, kan du fly nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...