merterje Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg lurer på hvordan en skal kunne de TV (programmene) på nettet. Jeg har TV2-sumo og da kan jeg se det på nettet. Jeg har også Viasat Sport og har da Viaplay to go. Dermed kan jeg se Viasat kanaler på nettet. Og NRK har jeg funnet frem til på nettet. Men så Eurosport, MAX og TVNorge. Etter det jeg forstår er det kun mulig å se disse på streaming (i så fall hvilken streaming er best), hvis en ikke betaler da ? Jeg har Canal Digital kabelTV og T-We boks. En pakkeløsning som er fast for alle i blokka der jeg bor, inkludert Viasat Sport. Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Canal digital sin app T-We: https://kabel.canaldigital.no/hjelp/tv/t-we/t-we-app/om-t-we-app/ Endret 4. april 2017 av Graf1ga Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Canal digital sin app T-We: Man får ikke sett TV2-kanalene hvis man ikke er hjemme ved T-We boksen. Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Og du har T-We Plus-abonnement? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Angående Canal digital sin app T-We så står det : "Du bruker samme brukernavn og passord som på Min side hos Canal Digital Kabel for å få tilgang til T-We der du er." Så hvis det ikke fins T-We boks der jeg er, så funker det ikke. Det jeg mente var at jeg har denne boksen hjemme. Det samme er vel da tilfelle med TV2-sumo. Men jeg har nok T-We Plus, kanskje det er noe som jeg kan ta med meg ? Skal ta en titt på det. Dessuten er det kanskje noen som vet om bra streamingtjeneste på nett når det gjelder sport/fotball ? Endret 4. april 2017 av merterje Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Og du har T-We Plus-abonnement? Nei, jeg refererer til informasjonen som er tilgjengelig på følgende nettside. Grunnet rettigheter vil det være noe variasjon i hva som er tilgjengelig hjemme og ute. Det er en oversikt der over hvilke kanaler som er tilgjengelig hjemme/borte. https://kabel.canaldigital.no/tv/t-we/tv-pa-nettbrett/ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Nå har vi ikke tv lengre, men tidligere hadde jeg tvkort i serveren med kort fra Canal Digital. Dette kjørte så tvserver som jeg kunne se fra hvor jeg ønsket. Fungerte like bra i stuen på stuepc som på nettbrett og nettleser på hytten eller på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå