Snikpellik Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Fatter og begriper ikke hva som skjer med keepere på Old Trafford. Robles var fullstendig grusom mot Liverpool, nå har han allerede et par tre meget gode redninger. På gode avslutninger. Endret 4. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Noe må faen gjøres i pausen, dette er ille ræva! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Pogba og Mkhi må inn asap. Skaper faen meg ingenting. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Jaja. Første 15 var lovende, resten har vært elendig. I starten var det gode motsatte bevegelser og dype løp fra midtbanen. Direkte og bra. Carrick (banens dårligste), og Fellaini (banens nest dårligste) slokna fullstendig etter det, og det blir altfor store avstander. Herrera har også vært ræv. På toppen av det så treffer vi tverrligger, motstanderens keeper storspiller og slipper inn et møkkamål. Trippelbytte i pausen? Endret 4. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Snik: Syns Herrera har vært banens beste sammen med stopperparet. Mulig min kjærligheten for spanjolen har gjort meg blind. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Snik: Syns Herrera har vært banens beste sammen med stopperparet. Mulig min kjærligheten for spanjolen har gjort meg blind. Joda, han løper fælt og har vanskelige arbeidsforhold. Men befinner seg for ofte feil sted og må ta mer sjanser med ballen. Har også stor kjærlighet for spanjolen Ellers enig i at stopperparet har vært gode, spesielt Bailly. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Nå veit ingen hvor de skal være Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Selvfølgelig. Tverrligger. EDIT: Selvfølgelig. Pogba. Endret 4. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Er det faen meg mulig? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Er crossbar challenge det eneste de holder på med på trening eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Har virkelig mistet tellingen over hvor mange ganger Pogba har truffet treverket. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Mirallas er en liten ekling 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 fair play på høyt nivå ja. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Mirallas. Samma karen som sa at han skulle slutte på landslaget hvis Januzaj ble tatt med til VM i Brasil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå