daubyj Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Spesielt på dyrehår er det store forskjeller.SAMLETEST: Håndholdte støvsugere på batteri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Noen må ha hacket DNS-serveren vår. Jeg skriver kvinneguiden.no og kommer til tek.no. Endret 4. april 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Populært innlegg FB.520264569 Skrevet 4. april 2017 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2017 Sukk. Gamle hardware.no er det ikke mye igjen av lenger. Støvsugere, tannbørster og driller. Sikkert noen som liker den nye trenden, men ikke jeg. 14 Lenke til kommentar
barry_zito Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Fra teksten om testvinneren (ELECTROLUX ZB3225POW): Støvsugeren kommer med et ekstra munnstykke for karmer og lister, men det er synd at det ikke følger med enda flere munnstykker. Denne støvsugeren passer for eksempel ikke til å støvsuge møbler med. Modellen er også en såkalt 2-i-1-modell og den lille håndstøvsugeren ville ha vært enda mer nyttig med sitt eget munnstykke. Jeg har denne støvsugeren (kjøpt på Elkjøp - samme som linkes i Prisguide) og det følger da med ekstra motorisert munnstykke til møbler slik som bildet: 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Et stort problem med disse er batterilevetiden over tid - ta godt vare på kvitteringen. Kjøpte for et par år siden en med batteritid på 35 minutter. Nå virker det mer som om 35 minutter var total levetid - den holder ikke en gang minuttet før den må lades igjen. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Electrolux sine har jeg relativt dårlig erfaring med holdbarheten på. En bekjent har fått byttet sin tre ganger pga feil, og den vi hadde her i huset begynte etterhvert å stoppe få sekunder etter at den var startet, Den fungerte bare hvis den ble slått av og på gjentatte ganger i rask rekkefølge. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) BOSCH BCH6ATH18 Minus: Svakt resultat på parkett Ingen ekstra munnstykker Ikke 2in1 Dårlig på parkett Ikke 2-i-1 Uten ekstra munnstykker Finn ein feil <sett in fjesneve her> Endret 4. april 2017 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
arildsorli Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Sukk. Gamle hardware.no er det ikke mye igjen av lenger. Støvsugere, tannbørster og driller. Sikkert noen som liker den nye trenden, men ikke jeg. OK, dette var dråpen som fikk begeret til å renne over.. Sier opp Ekstra abonnement i dag! gidder ikke å sponse dette greiene her :-( 5 Lenke til kommentar
Jensus Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Her har dere utelatt et veldig viktig punkt når det gjelder støvsugere som går på batteri. Noe som kan forsvare en høy pris er nemlig muligheten til å bytte batteri når det en gang i fremtiden ikke klarer mer. Jeg hadde for noen år siden en Electrolux støvsuger, noe ala den som er i testen her, men denne måtte jeg bare hive etter kun 2-3 år. Da var batteriet helt ferdig. Støvsugeren fungerte helt topp, og kunne vært brukt i mange flere år hadde batteriet var mulig å bytte. Slike produkter har ikke livets rett! Derfor gikk jeg til innkjøp av en Dyson. Her er det mulig å bytte batteri. Dermed slipper man å kjøpe ny støvsuger hver gang batteriet tar kvelden! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Her har dere utelatt et veldig viktig punkt når det gjelder støvsugere som går på batteri. Noe som kan forsvare en høy pris er nemlig muligheten til å bytte batteri når det en gang i fremtiden ikke klarer mer. Jeg hadde for noen år siden en Electrolux støvsuger, noe ala den som er i testen her, men denne måtte jeg bare hive etter kun 2-3 år. Da var batteriet helt ferdig. Støvsugeren fungerte helt topp, og kunne vært brukt i mange flere år hadde batteriet var mulig å bytte. Slike produkter har ikke livets rett! Derfor gikk jeg til innkjøp av en Dyson. Her er det mulig å bytte batteri. Dermed slipper man å kjøpe ny støvsuger hver gang batteriet tar kvelden! Du kunne ha reklamert på den støvsugeren du kastet. Endret 4. april 2017 av Kron Lenke til kommentar
Per Magus Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 > Det er også synd at dette ikke er en 2-i-1-modell med egen avtagbar del. Tvert imot, det er mye enklere å ha en egen liten dustbuster i tillegg. Hver til sitt bruk i stedet for en som kompromisser seg frem til flest mulig oppgaver. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Det hadde vært interessant om Electrolux Ergorapido ZB3214G også hadde vært med i testen. Den ser på papiret like bra ut som testvinner (bortsett fra 10 min kortere batteritid). Den er en del rimeligere, også hos Elkjøp: https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/ZB3214G/electrolux-ergorapido-stovsuger-zb3214g Lenke til kommentar
Ajaner Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Gøy test! Artig at dere tester litt forskjellige ting! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Fikk støvsugeren som ligger på absolutt bunn til jul, hmmm jaja merker at den er litt svak ja, godt vi ikke har kjæledyr. Nilfisk er ikke hva det engang var på små billigere ting til private ihvertfall 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Dem bråker ofte mer enn vanlig støvsuger, finstøvet går ut i lufta som på en støvsuger fra 80-tallet. Batteriet varer heller ikke evig. Finstøvet i tepper (stueteppe), kan du glemme at noen av dem tar. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Folk som klager på at tek.no ikke er HW.no lenger, må vel nesten ha ligget i koma et par år nå eller? Denne testen passet uansett helt topp for meg akkurat nå. Har vurdert å kjøpe noe slikt, og det har vært noen tilbud på Dyson modeller i det siste. Men til tross for skyhøy pris har jeg ikke sett noe særlig av fornøyde bruker erfaringer med disse.. Børste-rense funksjonen på testvinneren gjorde at jeg gikk for den. Som Norges Energi kunde fikk jeg 20% rabatt hos Lefdal, så prisen ble ganske hyggelig også. Edit: Det fulgte med ekstra børste munnstykke til å montere på den håndholdte ja. Endret 7. april 2017 av Gabri3L Lenke til kommentar
SveinOEV Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Dyson Animal pro HAR ladestasjon, og er i tilegg beste støvsugeren jeg har hatt når det gjelder dyrehår, feks fra sofaputer, utemøblement. Her spesialmunnstykket fantastisk. Så her var det endel feil i artikkelen. Lenke til kommentar
Premium99 Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Alle bør merke seg at Electrolux hever seg over norsk lov og ikke respekterer forbrukerkjøpsloven. Jeg siterer fra forbrukerkjøpsloven: "Den absolutte reklamasjonsfristen er i utgangspunktet 2 år etter at kjøperen overtok tingen, men den er forlenget til 5 år for ting som er ment å vare ”vesentlig lengre” enn 2 år. Det vil si at hvis en ting er ment å vare i 3-4 år, så gjelder 5 års fristen." Både jeg selv og flere andre som har kjøpt Ergorapido har fått merke at den ikke holder mer enn 2-3 år før den er moden for søppelkassa. Reklamasjon avvises med at det er feil bruk eller normal batterislitasje. Kjøp heller fra en seriøs leverandør som respekterer lovverket. ;-) Lenke til kommentar
girenloland Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Hvorfor ikke teste ordentlige støvsugere i steden for disse "leketøyene"? Lenke til kommentar
SindreJLL Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg har Bosch Athlete og for å si det enkelt er det bare svada at den er "dårlig på parkett", ikke bare er den på et helt annet nivå enn Electrolux sin som kom så bra ut her, men den er faktisk såpass kraftig at den fullstendig erstatter vanlig støvsuger her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå