Harald Brombach (digi.no) Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Tidsserveren til Microsoft bommet på tiden Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Er vel strengt tatt ikke det eneste MS har bommet på, eller er jeg for frekk nå? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Er vel strengt tatt ikke det eneste MS har bommet på, eller er jeg for frekk nå? Det er ikke frekt med konstruktiv kritikk. Hva mener du at de har bommet på annet enn denne feilen? Lenke til kommentar
- C64 - Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Er vel strengt tatt ikke det eneste MS har bommet på, eller er jeg for frekk nå? De har vel kopiert Apple på dette området også? Lenke til kommentar
ShpongleSpingle Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Ja, opplevde dette problemet selv, lurte på om det var sommertidshikke siden det har skjedd før. 1 Lenke til kommentar
hakontdal Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Windows sin "Innstillingar for Internett-kloke" har ei nettrekksmeny for val av tenar. I lista står time.nist.gov som er rett og har langt betre responstid. Eg opplev at time.windows.com ofte feilar, har tidsavbrot, etc. På nettsida https://time.is/ kan du sjå om klokka di går rett. Og ja, no.pool.ntp.org er eit veldig godt alternativ for oss som bur i norge Lenke til kommentar
stickonthemoon Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Før noen kritiserer MS for timezone fuckup vil jeg anbefalle å se Computerphile sin video om tidssoner, så skjønner man hvor komplekst dette egentlig er ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå