Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Gatekunst... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Schtiiiiilig! Slikt kan jeg like, ja! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Flott serie av AFK, kunstner i ordets rette forstand. Likte alle, v2 litt skremmende og v6 med god tekst. Har sett lignende tekst før. Er denne forfattet av AFK? Teksten av George Orwell har jeg til og med sett på T-shirt. Flott formidlet Alec, får se om jeg kommer meg inn på NRK Hordaland senere. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 God serie, men med V1 som desidert neste med sitt smale panoramaformat. Kreativt tenkt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Dette var skikkelig stilig, og flott fotografert. V1 er høydaren for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - smort1 , Gunnar , Ragnar og Helenne ! Om denne teksten er av kunstneren vet jeg ikke , men ofte er foraftteren av teksten nevnt . Det er det ikke her så det kan godt være han som står bak . Jeg mener at han er en av de fremste gatekunstnerene vi har her til lands , selv om han ikke er norsk . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 At jeg her ville økt kontrast og skarphet betyr vel egentlig ikke så mye i sakens anledning. Hvorfor diktet måtte skrives på engelsk istedenfor norsk for heller bli et åpent spørsmål? Men jeg ser jo poenget med at hoteller og flyplasser er internasjonale plasser. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 At jeg her ville økt kontrast og skarphet betyr vel egentlig ikke så mye i sakens anledning. Hvorfor diktet måtte skrives på engelsk istedenfor norsk for heller bli et åpent spørsmål? Men jeg ser jo poenget med at hoteller og flyplasser er internasjonale plasser. Roar Hei Roar ! Ser et at skarphet og kontrast ikke var helt topp , prøver meg igjen senere . Diktet ble sannsynligvis skrevet på engelsk da kunstneren ikke er norsk . Dette "lerrettet" som kunstneren har brukt er noe de har satt opp mellom hotellet og en diger utgraving som kanskje blir parkeringsplass . Så dette blir vel tatt ned når alt er ferdig . Det ligger kloss ved den nye flyplassterminalen og det er gangavstand fra hotellet . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg