Mastiphal Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg går fra et HK med VIA-chipset og AMD professor, til et Abit IC7-G med P4 3.0/800. Hva bør jeg gjøres med WindoZe? Kjører Win2000 Pro/SP3. Vil det holde å oppdatere drivere for chipset? Har masse skit installert, og det blir mye arbeid å installere på nytt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er dette WindoZe-greiene du snakker om? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du må nok installere Windows på nytt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er forsåvidt ikke vits og installere windows på nytt, men det kan vere like greit hvis du ikke har mange programmer og onstillinger som du vil beholde. Det du må gjøre er å bytte om til standarddrivere for det meste av hardwaren(den tungvinne måte), eller kjøre en sysprep(den lette måten, les på microsoft.com hvordan du bvruker sysprep) Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er dette WindoZe-greiene du snakker om? Det er tøft må du skjønne. Samme som det er tøft å si "Internet Exploder, Stjeleh0r, n00b" og andre "Jeg-sier-at-Windows-suger-men-jeg-bruker-det-likevel-fordi-jeg-ikke-skjønner-noe-av-Linux" og "Jeg-er-1337-hakk0r"-utsagn... Du er ikke tøff før du sier sånn Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Mest sannsynlig vil "WindoZe" gi deg en glad blåskjerm, spesielt om du har byttet plattform (a'la AMD --> Intel), men om du bruker fra samme produsent med samme chipset så bør du unngå problemer. CS må du ikke installere på nytt, når du har formattert så kan du stikke rett inn og kalle folk for n00b i en time så du får tatt igjen litt for den tapte tia. mvh vladnag-t00-1337-f0r-j00 forøvrig så kan det betale seg å oppgradere til service pack 4. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kanskje du kan oppgradere til winxp0r, så du får utnytta HT0r i din nye cpu0r? eller er HT støttet i win2k med SP40r? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kanskje du kan oppgradere til winxp0r, så du får utnytta HT0r i din nye cpu0r? eller er HT støttet i win2k med SP40r? det er kun XP og Linux 2.4.x (om jeg ikke tar helt feil) som støtter HT! Lenke til kommentar
snole Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg oppgarderte fra P3 til AMD Athlon XP. Det gikk forsåvidt greit å kjøre disken rett over, og fyre opp OS'et (XP Proffesional). Fikk desverre feil på Hovedkortet, og fikk byttet det etter å ha returnert det til Komplett. Når jeg da installerte det nye hovedkortet fikk jeg en del merkelige feil på maskina. Bla at OS'et ikke boota hvis nettverkskortet var installert. Fjerna driver i safe-mode, så bootet opp, og et funket. Men siden nettverkskortet da ble installert, så funket det ikke neste gang jeg bootet. Jeg trakk den slutningen at det er sikkert vel verdt arbeidet med å legge inn et helt blankt OS, så man slipper sånne kjipe ting. Så jeg vil bare si at du sannsynligvis ikke trenger å installere windows på nytt, men jeg anbefaler deg å gjøre det alikevel. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Spar deg selv for mye tid og arbeid og legg inn OS på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå