Roar Kneppen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Svartglente 2007 V2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Godt komponert som jeg skrev hos storebror. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Flott komponert og med et fint lys . Staselig syn med disse fuglene som formelig svever på de varme luftstrømmene . Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Ser ut som avfotografering av et teppe. Etterbehandling som du behersker så godt gir som regel gode resultater, som i dette tilfellet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Veldig fin bakgrunnsfarge synes jeg. Dette må da være en slektning av ørna vår? Synes den er veldig lik. Fint komponert...som alltid fra deg. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Veldig fin bakgrunnsfarge synes jeg. Dette må da være en slektning av ørna vår? Synes den er veldig lik. Fint komponert...som alltid fra deg. Nei, svartglenta er en hauk. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Veldig fin bakgrunnsfarge synes jeg. Dette må da være en slektning av ørna vår? Synes den er veldig lik. Fint komponert...som alltid fra deg. Nei, svartglenta er en hauk. Roar ..så er ikke jeg noen fuglekjenner heller da...(var det noen som lo?) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Veldig fin bakgrunnsfarge synes jeg. Dette må da være en slektning av ørna vår? Synes den er veldig lik. Fint komponert...som alltid fra deg. Nei, svartglenta er en hauk.Roar ..så er ikke jeg noen fuglekjenner heller da...(var det noen som lo?) Neida, inderne sier også et dette er eagle, men den tilhører altså haukeslekta. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg