Hallaskjer1 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Det var en mann som hadde litt hvitt hår, han var ikke så ung og sto utenfor et massasjestudio med en sykkel. Han stod der veldig lenge. Kan dette være politispaner? Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Garantert. Best å holde seg på matta 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg 0laf Skrevet 4. april 2017 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Det var nok helt sikkert en politispaner, særlig ettersom han ikke var så ung, og hadde litt hvitt hår, det er et typisk kjennetegn for politispanere. Jeg tror ganske sikkert det var denne mannen du så, han er Statens sjefsspaner, og henger ofte utenfor massasjestudioer for å registrere de som får massasje, slik at Staten og Kripos kan holde øye med antallet massasjer hver nordmann kjøper. Endret 4. april 2017 av adeneo 10 Lenke til kommentar
Hallaskjer1 Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Det var nok helt sikkert en politispaner, særlig ettersom han ikke var så ung, og hadde litt hvitt hår, det er et typisk kjennetegn for politispanere. Jeg tror ganske sikkert det var denne mannen du så, han er Statens sjefsspaner, og henger ofte utenfor massasjestudioer for å registrere de som får massasje, slik at Staten og Kripos kan holde øye med antallet massasjer hver nordmann kjøper. Var ikke han men han hadde litt langt hår og man kan aldri tenke seg at han jobber i politiet. Jeg dro derfor ikke. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Langt hvitt hår, kanskje det var denne karen 2 Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (..) han hadde litt langt hår og man kan aldri tenke seg at han jobber i politiet (..) Her har du jo allerede konkludert at han ikke er spaner. Case closed. Lenke til kommentar
hsdhsfhsf Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 ja, du er under etterforskning. Best å gå under jorda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå