phnx85 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg må kjøre en exe fil for å konfigurere proxy settings i IE, men hva må jeg skrive i scripte for å kunne kjøre den filen? Jeg prøvde å skrive "run Proxy.exe" men filen lastes ikke. Her er scriptet: @echo off : Login-script for *** : Starter KIXTART med login.scr, se dette IF "%OS%" == "Windows_NT" GOTO WINNT net use l: \\ntsrv1\netlogon l:\KIX32 GS.SCR run proxy.exe GOTO SLUTT :WINNT KIX32 GS.SCR :SLUTT Alt av filer ligger under: C:\WINNT35\system32\Repl\Import\Scripts Endret 4. desember 2003 av phoen|x Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nå er det vel flere år siden jeg drev med dette, men mener du ikke bare trenger å skrive pathen, så skal den starte av seg selv, vis du skriver eks. "run C:\blablalbla\bla.bat Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Nå er det vel flere år siden jeg drev med dette, men mener du ikke bare trenger å skrive pathen, så skal den starte av seg selv, vis du skriver eks. "run C:\blablalbla\bla.bat Probleme er ikke å starte .bat filen, men problemet er å få .bat filen til å starte proxy.exe Lenke til kommentar
dalri Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 send en mail til [email protected] Så skal du få oppskriften Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Jeg fant problemet. @echo off : Login-script for *** : Starter KIXTART med login.scr, se dette IF "%OS%" == "Windows_NT" GOTO WINNT net use l: \\ntsrv1\netlogon l:\KIX32 GS.SCR GOTO SLUTT :WINNT KIX32 GS.SCR :SLUTT proxy.exe Jeg trengte ikke å bruke "run" og proxy.exe måtte komme på slutten, for den blandet seg inn i kjøring av gs.scr Yes! Da var endelig det problemet ute av verden 90% av dagen min bestod jo av å springe rundt til alle og legge inn proxy innstillingene når de roper: "Internett fungerer ikke *buhu* , PS: dalri, jeg tror ikke det som står nederst i signaturen din er så lovlig på dette forumet. Tenkte jeg bare skulle gi en heads up før en moderator ser det Endret 4. desember 2003 av phoen|x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå