Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Et gatebilde i to versjoner hvor jeg liker begge , de uklare personene understreker vår travelhet , I motsetning til tiggerkvinnen som sitter ved trafikklyset .

Flott fanget og observert .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei igjen !

Ser av bildedetaljene at bildet ble tatt med en Creative D200 portabel høyttaler .

Det er rart hva en kan ta bilder med nå til dags .

Alec

Lenke til kommentar

Hei igjen !

Ser av bildedetaljene at bildet ble tatt med en Creative D200 portabel høyttaler .

Det er rart hva en kan ta bilder med nå til dags .

Alec

Takk Alec! Bildet er tatt med mitt gamle Nikon D200 fra 2005 med pikseltetthet høyere enn D810. I dag bruker jeg helst lett speiløst uuten søker til slik fotografering for ikke å vekke så mye oppmerksomhet. Mvh Gunnar
Lenke til kommentar

Det var da et fint gatebilde dette da i en travel gate der alt skal skje, likte begge versjonene.

Mvh. Roy

Takk Roy! Lettere å drive med gatefotografering her enn i hjembyen. Mvh Gunnar

Ja, det er bare å finne de rette elementene.

Mvh. Roy

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var da et fint gatebilde dette da i en travel gate der alt skal skje, likte begge versjonene.

Mvh. Roy

Takk Roy! Lettere å drive med gatefotografering her enn i hjembyen. Mvh Gunnar

Ja, det er bare å finne de rette elementene.

Mvh. Roy

Enig! Vi har mye å by på i hjembyen med Nordic Light som starter nå i begynnelsen av mai, men liker meg best på gata i Oslo, mitt annet hjem:-). Mvh Gunnar
Lenke til kommentar

Alec sier i grunnen akkurat det jeg tenker her. Veldig kult med bevegelsen i bildet. Det er kanskje litt trangt oppe og nede, men det bryr vi oss ikke så hardt om. :)

Takk Helene! Det var ei bosskorg bak tiggeren og husker at jeg forsøkte meg på kloning som mislyktes. Cropping vart foretatt og jeg prioriterte foten fremfor det ærverdige skiltet. Mvh Gunnar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...