eriknor Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Bokfink synger for full hals Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Et nesten perfekt bilde...men fru pirkemus ser en liten flekk helt i kanten på høyresiden... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Godt fanget i sangtimen, men langt fra perfekt i mine øyne som gammel fuglefotograf. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Synes dette er ganske bra - ville vært fornøyd om jeg hadde klart noe lignende mvh Torhild Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Synes dette er ganske bra - ville vært fornøyd om jeg hadde klart noe lignende mvh Torhild Det er langt fra nesten perfekt til ganske bra. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. april 2017 Forfatter Del Skrevet 4. april 2017 Takk for tilbakemeldinger. Ikke så lett å løpe etter denne i skogen for å få det perfekte bildet. Poenget var å knipse mens den sang. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Takk for tilbakemeldinger. Ikke så lett å løpe etter denne i skogen for å få det perfekte bildet. Poenget var å knipse mens den sang. Du fikk jo honnør for det:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Neigu ikke så rart - det er jo vår. Skarp og fargerik er'n jo også der'n står og galer med åpent nebb. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg