Robocop Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er det noen som vet hvordan og hva jeg trenger for å automatisk opprette egne websider til nye medlemmer ? Alle skall være make men med egen adresse og egen e-post adresse i kontaktskjema..... De som eventuelt kan svare, skjønner sikkert hva jeg mener På forhånd takk. Kristian Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det finnes jo drøssevis av måter å gjøre dette på, men siden jeg ser at du bruker FrontPage, er nok asp løsningen for deg. (om hosten din støtter det da..) Lenke til kommentar
baRs Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 $brukerid = "arne"; mkdir("medlem/$brukerid", 0775); funker bra, du kan lage egne mapper til hvertmedlem når de registrerer seg, mappenavnet kan være brukernavnet eller brukerID... etter mkdir(); man du kopiere en standar fil over til den nye mappen som er http://www.enside.com/medlem/arne/ copy("medlem/index.php", "medlem/$brukerid") arne har en ny hjemmeside! (slå opp på 'mkdir' og 'copy' på PHP.net så kan du se hvordan disse funksjonene funker..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå