gardkarlsen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hei I mai kommer jeg til å være innom Parma i Italia i noen dager. Har dere noen gode anbefalinger når det gjelder restauranter? Gjerne en litt finere restaurant ettersom det blir en bursdagsfeiring for kona :-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Hvis du ikke får noen svar her, kan det jo være lurt å sjekke tripadvisor sine lister. Der får man ofte masse brukeranmeldelser for restauranter og turistattraksjoner for hver by. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg støtter forslaget til Bytex. Tripadvisor har gitt meg mange gode kulinariske opplevelser Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Tripadvisor har også gitt meg en del langt i fra kulinariske opplevelser ... Var innom flere restauranter i bl.a. Barcelona, der jeg sjekket de opp mot Tripadvisor (noe jeg egentlig alltid gjør), gode anmeldelser, setter meg inn med exen, fyttikatta for et ræl. Flere anmeldere må være totalt blind eller aldri opplevd service og god mat. Men bortsett fra den byen har jeg vært fornøyd, så dobbelstøtter Bytex her. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Hvis du ikke får noen svar her, kan det jo være lurt å sjekke tripadvisor sine lister. Der får man ofte masse brukeranmeldelser for restauranter og turistattraksjoner for hver by. Jeg bruker TripAdvisor ganske aktivt men jeg har også mistet litt av troen på dem. Det er bare å se på min egen hjemby Stavanger der byens beste ølpub Cardinal er listet som den 3. beste restauranten i byen. Dden er en fantastisk ølpub men den er ingen god restaurant. Det samme har jeg opplevd en del andre plasser så nå om dagen prøver jeg heller å finne matblogger for å se om jeg kan finne gode tips der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå