Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Jeg trenger hjelp til å kjøpe en bil!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er intresert i å kjøpe en morro bil til sommeren. Kan koste opp til 90k MAKS! jeg vil ha en fin bil å se på og en med litt futt i men jeg vil ikke ha en BMW AUDI eller noe sånt. ikke kom med noe e36 eller e30 eller en a4 jeg tenker noe skøy.
Import kansje mulig?
rx7?
rx8?

r32/33?

golf gti?
trenger tips!

noe ikke alle har

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke BMW eller Audi...men du vil ha en VW golf?

Hvorfor insisterer du på å kjøre homobil/konebil/pysebil?

Jeg burde vel ikke gi deg noen ideer...men du synes kanskje biler fra Citroen, Peugeot og Renault er knalltøffe også?

De er omtrent like gode på kvalitet og driftssikkerhet også.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Jeg burde vel ikke gi deg noen ideer...men du synes kanskje biler fra Citroen, Peugeot og Renault er knalltøffe også?

Golf GTI er da en morrobil? Peugeot har også biler som er morsomme. De var tross alt noen av de første å hive seg på med GTI-biler.

Lenke til kommentar

Golf GTI er da en morrobil? Peugeot har også biler som er morsomme. De var tross alt noen av de første å hive seg på med GTI-biler.

Golf III og Golf IV er ikke morobiler, de er bare overvektige og oppfører seg like elegant og morsomt som en blåhval på land.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg burde vel ikke gi deg noen ideer...men du synes kanskje biler fra Citroen, Peugeot og Renault er knalltøffe også?

Er de ikke det?

maxresdefault.jpg

citroen_c4_by_nolimitsdesign.jpg

Bare for å ha det sagt - disse to er åpenbart produsert av Adobe(i.e. photoshop), ikke Citroen.

Lenke til kommentar

Mazda MX5? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77244596

Ellers har jo Alfra Romeo mye kjekt til en relativt billig penge: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92289292

Man foreslår da ikke en dieselbil når folk skal ha en morrobil..

mazda mx5 kun ha vert skly om jeg finner en med papirer i orden med turbo montert syns den er litt hverdags med 100 hester

Lenke til kommentar

har en BMW e60 som jeg ikke har tenkt å selge i nær framtid elsker BMW over alle merker helle familien kjører det, poenget mitt er å ha noe som stikker litt ut for bil interesserte clio V6 og mage andre hadde vert skøy noe drøy i pris da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...