MrLuni Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Veit sånn sirka hvordan utdanning går. Har vært innom luftfartsskolen.no Lurer egentlig mest på hvordan det er med jobbmuligheter. Jeg ser at man bør ha nærmere 1000timer flyging før man får noen skikkelig jobb. Hvordan skaffer man seg timer etter utdanningen? Er det vits med utdanningen i USA? (utenom økonomien) Hva slags jobber er aktuelt nå for tiden? Er nok plenti med andre ting jeg lurer på men skal ikke fylle opp forumet Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Et veldig vagt tips jeg har ut fra min egen lille interesse er at militæret kan være en retning å gå. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Et veldig vagt tips jeg har ut fra min egen lille interesse er at militæret kan være en retning å gå. Jeg blir 33 i år. Tviler på at flyvåpnet vil ha en gammel mann som meg Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Et veldig vagt tips jeg har ut fra min egen lille interesse er at militæret kan være en retning å gå. Jeg blir 33 i år. Tviler på at flyvåpnet vil ha en gammel mann som meg Tja, en kokk, hårklipper eller noe lignende finnes det vel alltid plass til! Dét er nøkkelen inn ^^ Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2017 Forfatter Del Skrevet 15. april 2017 Hvordan i all verden skal jeg gå fra kokk eller frisør til pilot?? Nei tror det er enklest å gå Luftfartsskolen. Jeg får sluttpakke fra jobb, så penger er ikke det store problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå