John Kr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Dette er vell på grensen mellom software og hardware, men jeg prøver alikevell. Etter formateringen så kjenner ikke Win XP Pro igjen min EIZO FlexScan T766 monitor. Den kjenner igjen den som plug&play monitor. Dermed kan jeg ikke gå opp i riktig frekvens, maks 85 hz. Er det noen som kan gi meg et lite vink på hvor jeg finner driverne til denne skjermen. Selvfølgelig har jeg vært på hjemmesidene til EIZO, her finner jeg bare annen type software. Håper på hjelp. Endret 4. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://www.eizo.com/support/software/crt/p...app/T766inf.EXE Lenke til kommentar
snole Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Her finner du den du trenger. Edit: Oooops, litt for treg.... Endret 4. desember 2003 av snole Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Tusen takk for hjelpen fra dere begge. Nå har jeg det klart, skal prøve når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå