Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er dette kortet å annbefale ? asus a7n8X vs DFI LANPARTY NFII ULTRA ??? Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Du kan jo lese denne testen; fra hw.no edit: fiksa link Endret 4. desember 2003 av da Gauss Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er forskjellige spesifikasjoner på det som står i testen og det som står på julekalenderen. Hm Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er forskjellige spesifikasjoner på det som står i testen og det som står på julekalenderen. Hm Det er vel en senere revisjon. Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kortet er absolutt å anbefale!!! Har det selv og det rokker rompe Jeg har det første, skulle gjerne hatt Rev. B. Hvis du kikker litt rundt på nettet så kommer det meget bra ut i alle testene det har vært med i. Det er også et supert kort å klokke med! I tillegg er bundelen som følger med kortet helt topp Kortet er enkelt og greit Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ser at det har 4 SATA-kanaler. For meg er det et stort pluss. Har NF7-S v2.0 og der er det bare 2 SATA. I tillegg ser den jo skikkelig fancy ut! Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Et annet pluss er at det nye kortet har fått de fire hullene rundt sokkelen. Lenke til kommentar
Poseidon_2k Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvor i huleste finner jeg julekalenderen?! Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 På forsiden av hardware.no bare gå litt ned på siden. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 det står at det er 6kanaler på det. men bare en line-out plugg... så det jeg lurte på var om det går ann å bruke ett 6,1 høyttaler sett ??? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Et annet pluss er at det nye kortet har fått de fire hullene rundt sokkelen. Dette var faktisk en av grunnene til at jeg ikke kjøpte dette kortet sist. Leste nettopp en test av dette kortet og der sto det at det manglet de fire hullene. Er det forskjell på dette kortet og det som hw testet? Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, det gamle hadde 1 SATA tilkobling, ingen hull rundt sokkelen og ikke Gbit LAN. Det nye har 4 SATA tilkoblinger, hull rundt sokkelen til tyngre kjøleelementer og en Gbit LAN tilkobling. Begge har 2 LAN tilkoblinger. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ÅÅÅååååå!!! Det er jo akkurat det jeg kunne trengt nå, men bare at jeg ikke har pengene Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 ut å vaske frontvinduer på biler da ??? men angående 6,1 høyttaler sett ? går dette ann å bruke ? modde til å få til ? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 nice kort selv venter jeg til det kommer et phett hovedkort til p4 i kalenderen Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 tenkte i vente sjøl Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Her er noen diverse tester av kortet. http://www17.tomshardware.com/motherboard/...tra_400-10.html http://www.hardware.no/tester/hovedkort/df...nfii/index.html The LAN Party NFII Ultra's stability is incredible, even when when running a 230 mhz FSB with fast 7-2-2-2 ram timings. I experienced no odd behaviors, rebooting or crashes in weeks of testing. This review was written and the photos were edited on the overclocked test system without a glitch. The board layout is very good, and the bundle is second to none. Audio performance is excellent, making a separate sound card unnecessary. DFI has really gone the extra mile, and produced a terrific, world class product. In no way did this board disappoint. Oh, and did I mention that all the bundled goodies are great too? We highly recommend this motherboard for any enthusiast." http://www.lanparty.com.tw/LP1/Awards/awar...N&INDEX_TYPE=MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå