Gå til innhold

Russland angrepet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har nå gått 1 dag og det er borte fra nyhetene sier mye om hva norge føler for Russland og vil si Russland skal få støtte gjenomn en så tung tid

Vg, dagbladet og Nrk har dette på toppen, så her bommer du.

Nettavisen og TV2 har det ikke på toppen

Jeg mistenker at Nettavisen ikke har faste korrespondenter i Russland, og jeg er usikker på om Tv2 har det(selv om det ville overaske meg om de ikke har). Det er nok mye derfor Russland ikke dekkes like godt som feks. London fra disse to.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom det er ønskelig å samle støtte til at Trøndelag kan bryte ut som eigen nasjon, så kunne det vært lurt å vurdere det politiske klimaet før ein gir sin støtte til Russland?

Det er greit nok at det store norske fleirtallet garantert er i mot å tillate Trøndelag å bryte ut slik at nord og sør-norge blir fysisk adskilt, men eg trur nok at det om mulig er eit endå større fleirtall for at det ikkje er ønskelig at Trøndelag skal få bryte ut som ein junior sovjetstat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom det er ønskelig å samle støtte til at Trøndelag kan bryte ut som eigen nasjon, så kunne det vært lurt å vurdere det politiske klimaet før ein gir sin støtte til Russland?

Det er greit nok at det store norske fleirtallet garantert er i mot å tillate Trøndelag å bryte ut slik at nord og sør-norge blir fysisk adskilt, men eg trur nok at det om mulig er eit endå større fleirtall for at det ikkje er ønskelig at Trøndelag skal få bryte ut som ein junior sovjetstat.

Jeg er imot at vi starter denne diskusjone og en mini sovijet stat er feil vi har ingen av de samme tankene som sovijet vi trekker mer mot det moderne russland

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg hadde blitt overrasket om ikke gassangrepet mot barn hadde ryddet forsidene for uansett hva som skjedde for tre dager siden ja..

Det er ikke galt at man prioriterer det men å måtte bla lenge for å finne nyheter om terroren i st.petersburg mener jeg er galt tenker det må være viktigere enn(Hva gjør du nå,

Stig van Eijk?)

Lenke til kommentar

Gassangrep i Syria er dessverre heller ikke nytt. Obama tegnet en "rød linje" i sanden som han kalte den. Den ble brutt en rekke ganger i 2013. Og minst èn gang i 2014 og i 2015. Alt USA foretok seg var å væpne opprørere - og å oppmuntre Tyrkia til å gjøre det samme. De fleste av disse opprørerne gikk etterhvert over til Al Nusra (Al Qaeda).

Og angående angrep i London og St. Petersburg, så var vel ikke London hovedoppslag i mer enn en dag eller to. Folk er lei av å høre om det. Terror er blitt dagligdags i Europa.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Det er ikke galt at man prioriterer det men å måtte bla lenge for å finne nyheter om terroren i st.petersburg mener jeg er galt tenker det må være viktigere enn(Hva gjør du nå,

Stig van Eijk?)

Et lite tips: http://www.dagbladet.no/nyheter, http://www.vg.no/nyheter/.Der er det forsåvidt en nyhet om St. Petersburg på DB ganske høyt oppe. Men igjen, hvis det ikke er hendt noe nytt i saken, hva skal mediene skrive om? 

Er du på forsiden til avisene så er det ikke rart at du får opp kjendisnytt. Det er kun din egen feil at du får opp masse nyheter som ikke er relevante for deg. 

Det er ingenting som tilsier at dekningen av terroren i Russland er unormalt liten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...