Roar Kneppen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Urban Art 1289, 1290 og 1291 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Tre stilige bilder. Grusomhetens Teater, hmm virker ikke trygt å gå inn der, men det må bli min favoritt. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Trodde ikke du var så modig at du dristet deg inn der. Enig med Melvin i valg av favoritt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Trodde ikke du var så modig at du dristet deg inn der. Enig med Melvin i valg av favoritt. Mvh Gunnar Joda, dumdristighet er mitt motto. Har gjort farligere ting en det der - f.eks. haika gjennom Afganistan på natta i 1972. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Trodde ikke du var så modig at du dristet deg inn der. Enig med Melvin i valg av favoritt. Mvh Gunnar Joda, dumdristighet er mitt motto.Har gjort farligere ting en det der - f.eks. haika gjennom Afganistan på natta i 1972. Roar Imponerende! Det hadde jeg sikkert også gjort hvis jeg var der i min dumdristige ungdomstid:-). Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Utrulig bra bildeserie Roar. At du kan finne så mange sonen flotter motiver. :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Fargerik og flott serie av severdig graffiti. Regner at du har forsterket fargene, men det hadde ikke gjort noe om de er slik i virkeligheten heller. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Hei, Roar. Ditt overflodshorn blir visst aldri tomt, for nok en gang presenterer du bilder med en fargerikdom som kan ta pusten fra selv garvede galleritravere, - imponerende kreativitet ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Nok en flott og fargerik bildeserie med spennende utsnitt! Det er visst mye bra Urban At i hovedstaden. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Kjempeflotte bilder. Både V1 og V2 er mine favoritter...for man kan vel ha to? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Kjempeflotte bilder. Både V1 og V2 er mine favoritter...for man kan vel ha to? Of course, MY Lady. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 En fargerik og artig serie i beste Kneppen-stil. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg